فرماندار ملارد:

استفاده از ظرفیت‌های علمی و فرهنگی دانشگاه‌ها برای تحقق شعار سال ضروری است

ملارد(پانا) - سرپرست فرمانداری ملارد در کمیته دانشجویی این شهرستان بیان کرد استفاده از ظرفیت‌های علمی و فرهنگی دانشگاه‌ها برای تحقق شعار تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین اهمیت زیادی دارد و باید به دانشجویان و فعالان دانشگاه‌ها بها داد.

کد مطلب: ۱۲۷۰۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از ظرفیت‌های علمی و فرهنگی دانشگاه‌ها برای تحقق شعار سال ضروری است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ملارد، جابر کریمی، سرپرست فرمانداری این شهرستان، در نخستین جلسه کمیته دانشجویی طی سخنانی گفت: تمام دستگاه‌های مرتبط با صنعت و دانشگاه مکلف به استفاده از ظرفیت‌ دانشگاه‌های شهرستان برای تحقق شعار سال هستند.

وی ادامه داد: مسئولین دانشگاه‌ها ارتباط خود را با دستگاه‌های حاکمیتی بیشتر کرده و با ارائه طرح‌های عملیاتی وارد تعامل سازنده با صنعت شوند.

کریمی افزود: دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای نسبت به استفاده و بهره‌گیری از ظرفیت و پتانسیل دانشگاه‌ها برای حل مشکلات کشور دارد.

سرپرست فرمانداری ملارد خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها بر رشد اقتصاد کشور بر محور دانش تأکید داشته، این مهم باید مدنظر مدیران دستگاه‌های اجرایی و دانشجویان باشد و علی‌رغم محدودیت‌ها و مشکلات، زحمات و تلاش معلمین و اساتید در برگزاری کلاسهای مجازی در دوران شیوع کرونا قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: دغدغه مسئولین ستاد ملی مبارزه با کرونا افت تحصیلی در بین دانش‌آموزان و دانشجویان بود، حضوری شدن آموزش، افت تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان را جبران می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار