مصوبات سفر ریاست‌جمهوری به استان خراسان رضوی در حوزه آموزش و پرورش؛

۱۶ مدرسه ۵۰ کلاسه در خراسان رضوی احداث می‌شود

مشهد (پانا) - استاندار خراسان‌ رضوی عنوان کرد مصوبات سفر اخیر ریاست‌جمهوری به استان خراسان رضوی در حوزه آموزش و پرورش جهش خوبی در سرانه آموزشی ایجاد می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۶۹۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
۱۶ مدرسه ۵۰ کلاسه در خراسان رضوی احداث می‌شود

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، یعقوب‌علی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه سرانه آموزشی در استان پایین‌تر از کشور است، گفت: بر اساس مصوبات این سفر تعداد ۱۶ مدرسه ۵۰ کلاسه از محل مصوبات سفر در استان ساخته می‌شود.

وی از دیگر مصوبات سفر را جمع آوری تمامی مدارس کانکسی اعلام کرد و ادامه داد: هم اینک در کل استان ۳۰۰ مدرسه کانکسی داریم که باید با برچیده شدن آنها فضای آموزشی لازم برای دانش آموزان فراهم شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: اتمام پروژه‌های آموزشی نیمه‌تمام از دیگر مصوبات سفر است.

نظری گفت: مصوبات سفر طی سه سال اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان گفت: لازم است کمیته‌ای با حضور دستگاه‌های مرتبط تشکیل و موارد اجرایی مشخص و تقسیم کار در آن انجام شود تا در اولین مقطع زمانی اوج زیارت یعنی عید فطر آمادگی کامل داشته باشیم.

نظری افزود: توجه به ظرفیت اسکان در مجموعه آموزش و پرورش مهم است و اقدامات ضروری مورد نیاز تا زمان حضور دوباره زائران باید معین شود تا برای تسهیل کار تصمیم‌گیری صورت گیرد.

استاندار خراسان رضوی از بازگشایی مدارس و حضوری شدن کلاس‌ها قدردانی کرد و گفت: دوری دانش‌آموزان طی ۲ سال گذشته از فضای مدرسه آسیب‌های فراوانی به همراه آورد و دانش‌آموزان ترک تحصیل‌کرده را هم باید به کلاس بازگرداند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار