مدیرآموزش و پرورش منطقه ۴ به مناسبت بازگشایی مدارس:

مدیر در همه امور اگر نفر اول باشد مدرسه زنده است

تهران (پانا) - مدیرآموزش و پرورش منطقه 4 به مناسبت بازگشایی مدارس عنوان کرد مدیر درهمه امور اگر نفر اول باشد مدرسه زنده است.

کد مطلب: ۱۲۶۹۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر در همه امور اگر نفر اول باشد مدرسه زنده است

همزمان با از سرگیری آموزش حضوری مدارس در راستای تبیین اهداف و رویکردهای آموزش و پرورش منطقه 4 نشست هم اندیشی مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 با مدیران مدارس متوسطه دوره دوم و هنرستان های به صورت حضوری در سالن شهید پیچک برگزار شد.

هادی زمانی نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های جهادی مدیران مدارس در این جلسه گفت: «طی مدت 775 روز از اعلام شیوع بیماری کرونا در کشور فرهنگیان ثابت کردند همیشه پای کار هستند و اجازه ندادند آموزش تعطیل شود.»

زمانی نژاد افزود: «در این ایام بنا بر مصوبه ستاد کرونا آموزش ها به صورت حضوری تداوم یافته که لازم است با همدلی و همیاری مدیران، اولیاء و معلمان این شرایط حفظ شود.»

زمانی نژاد در ادامه ضمن تبیین برنامه ها و اهداف های منطقه بیان کرد: «تشخیص، گفتگو، اثربخشی، پیگیری، پذیرفتن مسئولیت، رعایت تئوری سیستم از مهم ترین الزامات مدیریت مدارس است.»

وی در ادامه گفت: «مدیر در همه امور اگر نفر اول باشد مدرسه زنده است. قانون و مقررات، نظم و انضباط، محبت و عشق، پاسخگویی به موقع و پیگیری معجزه می کند.»

زمانی نژاد ضمن اشاره به بیان مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین اظهار کرد: «جهاد تبیین یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم است و در آموزش و پرورش و بحث تعلیم و تربیت باید نگاه ویژه ای به آن داشته باشیم. جهاد تبیین عامل اصلی ایجاد خودباوری در جوانان است. امید را در دانش آموزانمان بارور کنیم و به آنها انگیزه دهیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار