رخشانی‌مهر:

هتک حرمت به حرم رضوی، نشانه کینه‌توزی دشمنان اسلام و انقلاب است

تهران (پانا) - فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید صادقی مقدم سازمان نوسازی مدارس کشور با صدور پیامی ضمن محکوم کردن هتک حرمت حرم ثامن الحجج (ع)، شهادت روحانی جهادگر حجت الاسلام والمسلمین «محمد اصلانی» را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۲۶۹۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
هتک حرمت به حرم رضوی، نشانه کینه‌توزی دشمنان اسلام و انقلاب است

مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید‌صادقی مقدم سازمان نوسازی مدارس کشور در پی حادثه سوءقصد به زائرین و روحانیت در حرم رضوی (ع) پیامی صادر کرد.

متن پیام در زیر آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«انا لله و انا الیه راجعون»

هتک حرمت به آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و سوء قصد وحشیانه به جان مومنین روزه دار و طلاب مخلص و جهادگر که موجب شهادت یکی از این عزیزان شد؛ موجب تاثر و تالم شد.

این اقدام رذیلانه در ماه خدا و در حرم ولی خدا که جریحه دار شدن احساسات مسلمانان و بالاخص زائرین و دوست داران اهلبیت (ع) را در پی داشت؛ بدون شک نشانه کینه توزی دشمنان اسلام و انقلاب است که از آستین عوامل خود فروخته تکفیری بیرون آمد و دست‌های پلید استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل در پشت آن قرار دارد.

روحانیونی که در این حادثه مورد سوقصد قرار گرفتند از طلاب جهادگری بودند که سال‌ها در عرصه محرومیت زدایی و خدمت به ساکنان حاشیه شهر مقدس مشهد تلاش صادقانه ای داشتند.

پایگاه مقاومت بسیج شهید صادقی مقدم سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ضمن تسلیت شهادت روحانی شهید «حجت الاسلام والمسلمین محمد اصلانی» و آرزوی سلامتی و شفای عاجل مجروحین حادثه؛ این جنایت خباثت بار را شدیداً محکوم نموده و تاکید می‌کند، بسیجیان و ملت مسلمان ایران در دفاع از اسلام و آرمان‌های انقلاب و به ویژه ساحت روحانیت ایستاده و ذره ای کوتاه نخواهد آمد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار