کامبک فوق‌العاده سپاهان مقابل پاختاکور در شب درخشش شهریار

تهران (پانا) - تیم فوتبال سپاهان موفق شد در یک دیدار تماشایی برابر پاختاکور ازبکستان به برتری برسد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
کامبک فوق‌العاده سپاهان مقابل پاختاکور در شب درخشش شهریار

مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲، در حال پیگیری است و در یکی از مهم‌ترین بازی‌های امشب تیم فوتبال سپاهان نماینده ایران در گروه چهارم از ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه در ورزشگاه ملک عبدالله عربستان به مصاف پاختاکور ازبکستان رفت که این دیدار با برتری ۳ بر یک به سود نماینده ایران خاتمه یافت.

دو تیم دقایق ابتدایی را پایاپای آغاز کردند اما سپاهان موقعیت‌های جدی‌تری نسبت به حریف داشت.

در دقیقه ۱۰ ضربه خطرناک فرشاد احمدزاده از کنار دروازه نماینده ازبکستان به بیرون رفت.

بازی پس از این اتفاق کمی برابر دنبال شد تا اینکه در دقیقه ۲۷ شاگردان محرم نویدکیا روی ارسال سروش رفیعی باز هم صاحب موقعیت شدند که ضربه سر گولسیانی راهی به دروازه پاختاکور نداشت و دروازه‌بان این تیم توپ را مهار کرد.

یک دقیقه پس از این اتفاق نوبت پاختاکور بود که روی دروازه سپاهان خطر ایجاد کند و این موقعیت در نهایت با گل اول تیم ازبکستانی همراه شد. در این دقیقه دراگان چران روی یک ضد حمله دروازه رشید مظاهری را باز کرد.

پس از این اتفاق سپاهانی‌ها سعی کردند نتیجه را جبران کنند و موقعیت‌هایی هم داشتند که به گل تبدیل نشد تا نیمه نخست این مسابقه با برتری نماینده ازبکستان خاتمه بیابد.

در نیمه دوم سپاهان در تلاش برای جبران نتیجه، بازی را هجومی آغاز کرد. در دقیقه ۴۹ سپاهان روی ارسال فرشاد احمدزاده از روی نقطه کرنر گل تساوی را توسط شهریار مغاملو به ثمر رساند. پنج دقیقه بعد هم مغانلو روی ارسال محمدرضا حسینی صاحب موقعیت شد تا گل دوم را به ثمر برساند.

این پایان کار نبود و محمدرضا حسینی در دقیقه ۷۰ با گل زیبایی که به ثمر رساند سند برتری شاگردان محرم نویدکیا را در این دیدار امضا کرد.

بدین ترتیب سپاهان اولین سه امتیاز خود را از این رقابت‌ها دشت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار