فریده دوکانه‌ای فرد:

ماموریت بسیج دانشجویی، تربیت نیروهای تراز انقلاب است

رودهن (پانا) - در جلسه معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران، ماموریت بسیج دانشجویی را تربیت نیروهای تراز انقلاب معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
ماموریت بسیج دانشجویی، تربیت نیروهای تراز انقلاب است

در مراسم معرفی مسئول بسیج دانشجویی جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، فریده دوکانه‌ای فرد رئیس دانشگاه آزاد واحد رودهن ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و تقارن آن با بازگشایی حضوری کلاس‌ها، گفت: بسیج دانشجویی در واقع نعمتی است برای دانشگاه و از این رو فراهم آوردن زمینه‌های جذب، صیانت از نهادهای اصیل انقلاب‌، ارتقای بینش سیاسی دانشجویان، انتقال اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی به نسل‌های جدید انقلاب‌ از جمله مسائلی است که بسیج دانشجویی باید توجه جدی به آن در دستور کار و اقدام خود قرار دهد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن نیز به عنوان یکی نهاد انقلابی خود را موظف به هرگونه همکاری با بسیج دانشجویی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری می داند و بدون شک در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود.

در ادامه حجت‌الاسلام جلیل محمدی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رودهن اظهار کرد: بسیج دانشجویی یکی از سنگرهای اصلی نظام است و امیدوارم بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی نیز همچون گذشته به روند رو به رشد خود در اعتلای نظام و آرمان های امام راحل(ره)، ذیل توجهات حضرت ولی عصر(عج)، و رهنمودهای مقام معظم رهبری به کار خود ادامه دهد.

وحید حسن‌پور فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران نیز با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، از دوران خدمت سید ابوالقاسم هاشمی در مسئولیت بسیج دانشجویی واحد رودهن به نیکی یاد کرد و اذعان کرد: در حوزه بسیج دانشجویی ماموریت‌های مختلفی ترسیم شده است که از جمله اصلی ترین آنها می‌توان به تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب، انجام فعالیت های علمی و پژوهشی، ماموریت‌های جهادی، فرهنگ‌سازی و ایجاد گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری اشاره کرد.

وی در تکمیل صحبت‌هایش مطرح کرد: بسیج دانشجویی باید علاوه بر رسالت اصلی خود و ماموریت‌های سازمانی که برای آن تعریف شده است، ضمن تعامل سازنده با تمامی ارکان دانشگاه پشتیبان و حامی ریاست دانشگاه باشد و در قدم‌های بعدی به نقش‌آفرینی خود در حل معضلات اجتماعی پیش قدم باشد و همیشه نسبت به مسائل داخلی و بین المللی موضع صریح و شفاف اتخاذ کند.

سید ابوالقاسم هاشمی مسئول سابق بسیج دانشجویی واحد نیز ضمن ابراز قدردانی از حضور مسئولین دانشگاه در این جلسه، خود را سرباز نظام و دانش‌آموخته مکتب حاج‌قاسم معرفی کرد و بیان کرد: همیشه خود را بدهکار نظام و انقلاب می‌دانم و باعث افتخارم بوده است که مدتی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن خدمتگزار بودم.

دانش آموز خبرنگار: نازنین زهرا افراه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار