برگزاری جلسه مدیران مدارس ابتدایی با عنوان راه ماندگار

نیشابور (پانا) - جلسه مدیران مدارس ابتدایی با عنوان راه ماندگار، با هدف تبیین طرح و برنامه‌های سه ماهه حوزه معاونت آموزش ابتدایی، کمک به دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل و دانش‌آموزان در معرض تکرار پایه و همچنیت ایجاد عدالت آموزشی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه مدیران مدارس ابتدایی با عنوان  راه ماندگار

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با گرامیداشت ماه پر فیض و مبارک رمضان، بازگشت دانش آموزان مدارس به آموزش های حضوری را بسیار خوش یمن دانست و گفت: امروز رهبر معظم انقلاب با عنوان شعار سال به گونه ای حکم جهاد تبیین صادر کرده است و ما باید ببینیم آیا در این جهاد نقش داریم، آن چیزی که هدف اصلی ما به شمار می رود نقش آفرینی است نه انجام کارها.

علیرضا کلیدری افزود: امروز فضای مجازی به عنوان انبوهی از اطلاعات در اختیار ما قرار گرفته است و تلاش کنیم از قضاوت های عجولانه که بارها برای آموزش و پرورش هزینه درست کرده است، پرهیز کنیم.

وی ادامه داد: وجه تمایز انسان ها در آموزش نیست، بلکه وجه تمایز آدم ها در تربیت انسان هاست.

تعلیم و تربیت به عنوان دو بال باید دارای هم پوشانی کامل باشد. در حوزه تربیتی، آسیب هایی که متوجه دانش آموزان ما شده، بسیار تاثیرگذار بوده است. نقش عنصر خانواده، دانش آموز و معلم باید مورد تمرکز قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور در پایان مواردی از قبیل مطالعه سند تحول بنیادین مورد توجه و مطالعه قانع کردن اولیاء در رابطه با واکسیناسیون کودکان و دانش آموزان، سرویس های دانش آموزی، شورای معلمان و تشکل های دانش آموزی، ارزیابی تشخیصی، تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف، اردوهای دانش آموزی و مناسبت های پیش رو را عنوان کرد و مورد تاکید قرار داد.

معاون آموزش ابتدیی نیز در ادامه مداخله بیش از پیش معاونان آموزشی در مدارس و توجه به تراکم کلاس ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: از 15 فروردین تا 15 اردیبهشت بازه زمانی اعلام نتایج طرح و برنامه ها خواهد بود و در کنار آن نمایشگاه های مختلف برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار