حضور معلم در مدرسه و گفت‌وگو با دانش‌آموزان عاملی مهم در یادگیری است/فیلم

ملارد(پانا)- دانش‌‌آموزان دبیرستان زنده‌یاد علی حاتمی آموزش و پرورش شهرستان ملارد، ضمن تأکید بر مزایای آموزش حضوری، ارتباط مستقیم دانش‌‌آموزان با معلمان را عامل یادگیری بیشتر اعلام کردند.

کد مطلب: ۱۲۶۸۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور معلم در مدرسه و گفت‌وگو با دانش‌آموزان عاملی مهم در یادگیری است/فیلم

مدت دو روز است که مدارس پس از دوسال تعطیلی و آموزش مجازی، بطور کامل بازگشایی شده‌اند، حس و حال دانش‌‌آموزان قابل وصف نیست و مدارس حال و هوای دیگری به خود گرفته‌اند.

فاطمه احمدی، دانش‌‌آموز پایه دهم دبیرستان زنده‌یاد علی حاتمی آموزش و پرورش شهرستان ملارد در این مورد گفت: آموزش حضوری قطعاً اثربخش است و درس‌هایی مانند ریاضی را در مدرسه بهتر می‌فهمم.

شیوا کاشف‌وند، دانش‌‌آموز پایه دهم هم بیان کرد: برنامه شاد نواقص زیادی داشت، اینترنت مرتب قطع و وصل می‌شد و ما بخشی از درس را نمی‌فهمیدیم، اما الان با ارتباط مستقیم با معلم، روابط بهتر و یادگیری موثرتری داریم.

فاطمه رضایی، دانش‌‌آموز پایه یازدهم، نیز تشریح کرد: در آموزش مجازی، تعداد کمی از دانش‌آموزان به درس توجه می‌کردند و حضور در کلاس را جدی نمی‌گرفتند، نمره‌ها واقعی نبود ولی الان حضور معلم و صحبت‌های او با دانش‌آموزان، آن‌ها را به درس خواندن بیشتر ترغیب می‌کند.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه ملکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار