عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران:

مواضع شهرداری تهران در خصوص قرارگاه مسکن مشخص شود

تهران (پانا) - عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به صحبت‌های زاکانی در صحن شورا درخصوص تحقق بودجه در سال 1400 گفت هر کسی بتواند دغدغه مسکن را برطرف کند، دستمریزاد دارد. همچنین شهرداری باید مواضع خود را در این زمینه به طور واضح، مشخص کند که مسکن برای چه قشری پیش‌بینی شده است.

کد مطلب: ۱۲۶۷۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مواضع شهرداری تهران در خصوص قرارگاه مسکن مشخص شود

حبیب کاشانی در پنجاه و پنجمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: بر اساس گفته‌های شهردار تهران ۹۳ درصد بودجه محقق شده است، شهرداری تهران عملکرد خوبی در شش ماه دوم سال گذشته نسبت به شش ماه اول سال داشته است.

وی افزود: خواسته ما از شهردار تهران و شهرداری بیشتر از این است و خواستار تلاش و کار بیشتر هستیم و می‌دانیم که شهرداری توانایی کار را دارد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تحت پوشش قرار دادن هفت هزار معتاد متجاهر کاری خارج از توان شهرداری است، اظهار کرد: ایجاد قرارگاه برای معتادان متجاهر و پرداخت روزانه ۸۰ هزار تومان برای این افراد، کار دلی شهرداری است اما درخواست داریم در خصوص نیروهای شهرداری نیز غفلت صورت نگیرد.

کاشانی تأکید کرد: هر کسی بتواند دغدغه مسکن را برطرف کند دستمریزاد دارد؛ باید در این زمینه واضح و مشخص صحبت کرد و مشخص شود که مسکن برای چه قشری پیش بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار