رئیس شورای آموزش و پرورش فیروزکوه تاکید کرد؛

آموزش حضوری و بازگشایی صد درصدی مدارس فیروزکوه

فیروزکوه (پانا) - در آستانه آموزش حضوری مدارس، رئیس شورای آموزش و پرورش فیروزکوه بر آموزش حضوری و بازگشایی صد درصدی مدارس فیروزکوه تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۷۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش حضوری و بازگشایی صد درصدی مدارس فیروزکوه

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فیروزکوه به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فیروزکوه، ابوالقاسم مهری، فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش فیروزکوه گفت: با واکسینه شدن ۹۵ درصد از شهروندان و دانش‌آموزان فیروزکوهی؛ آموزش از روز ۱۴ فروردین در این شهرستان کاملا حضوری است.

مهری افزود: حسب تصمیم هیئت دولت و موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا، چرخه سیستم آموزشی کشور بعد از ۳ سال از حالت مجازی خارج و به آموزش حضوری با ۱۰۰ درصد ظرفیت بازگشته است.

رئیس شورای آموزش و پرورش فیروزکوه تصریح کرد: تصمیمات اتخاذ شده در خصوص چگونگی فعالیت مدارس شهرستان هم در شرایط کرونایی تابع دستور العمل‌های کلی و ستاد ملی مبارزه با کرونا است. بالغ بر ۹۵ درصد شهروندان و دانش‌آموزان کشور و شهرستان واکسینه شده‌اند و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط دانش‌آموزان و کادر آموزشی یقیناً عامل بازدارنده در انتشار ویروس محسوب می‌شود.

ابوالقاسم مهری در پایان گفت: در صورت امتناع والدین از حضور فیزیکی، سعی می‌شود کمی انعطاف به خرج داده شود، اما رویکرد سیستم آموزش شهرستان با استناد به دستورالعمل‌های کشور آموزش ۱۰۰ درصدی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار