مدیر آموزش و پرورش کلات:

آموزش و پرورش پیشران در حوزه دانش‌بنیان است

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کلات در اولین جلسه کمیته توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در سال 1401 گفت آموزش و پرورش پیشران در حوزه دانش‌بنیان است.

کد مطلب: ۱۲۶۶۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش پیشران در حوزه دانش‌بنیان است

اولین جلسه کمیته توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلات با حضور رمضان پروانه مدیر اداره، معاونین و اعضای کمیته با دستور کار، شعار سال (تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین)، تکمیل روند آموزش‌های حضوری در سال ۱۴۰۱، بازنشستگان، اسکان نوروزی (نیمه دوم تعطیلات) برگزار شد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان در ابتدای جلسه ضمن تبریک سال جدید بر آمادگی بیشتر و حضور پررنگتر همکاران صف و ستاد در برنامه های پیش روی آموزش و پرورش در سال جدید تاکید و بیان کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی، آموزش و پرورش پیشران در حوزه دانش بنیان است. بستر دانش و علم، آموزش و پرورش است، باید تلاش کنیم همه‌ اقدامات ما در این دستگاه مبنای علمی داشته باشد، چرا که دانش بنیان حائز اهمیت بالایی است.

وی بیان کرد: آنچه در آموزش و پرورش می‌تواند منجر به تولید علم و دانش شود، بسترسازی مناسب است، با آمایش درست آماری از جامعه می توانیم به خوبی از تمامی ظرفیت های موجود استفاده کنیم.

پروانه در ادامه ضمن تقدیر از همکاران حوزه پشتیبانی در راستای عملکرد مطلوب در زمینه ستاد اسکان نوروزی افزود: در نیمه دوم تعطیلات نوروزی قرار داریم، امیدواریم‌ با برنامه‌ریزی‌های درست بتوانیم پذیرای زائرین و مجاورین آقا علی ابن موسی الرضا(ع) و فرهنگیان عزیزی که به شهرستان کلات سفر می‌کنند، همچون روزهای گذشته باشیم و خدمات درخور شان به این عزیزان ارائه دهیم.

رمضان پروانه در راستای دستورکار تکمیل روند بازگشایی مدارس و حضوری بودن آموزش‌ها به صورت کاملا حضوری در سال ۱۴۰۱ اظهار‌ کرد: مدیران محترم مدارس تمهیدات لازم را برای بازگشایی مدارس و برگزاری کلاس‌های درس به صورت کاملا حضوری از روز چهاردهم فروردین ماه سال جاری داشته باشند. طبق شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های دریافتی درخصوص بازگشایی حضوری مدارس، کلاس‌های درس مانند قبل از دوران کرونا، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی دایر خواهند شد، بخشنامه‌های مربوطه به مدارس ارسال و لازم است مدیران محترم برنامه کلاسی را به صورت کامل اجرا کنند.

مدیر آموزش و پرورش کلات در پایان گفت: همکاران محترم‌ اداری برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت بازدید از مدارس، عرض تبریک سال نو، خداقوت به همکاران و بررسی روند آموزشی برای روز یکشنبه ۱۴ فروردین، انجام دهند.

در ادامه هر یک از اعضا پیرامون دستور کار جلسه نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار