بازدید سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از مراکز اسکان نوروزی پردیس

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور در شهرستان پردیس با مدیر و اعضاء شورای معاونین منطقه دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۶۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از مراکز اسکان نوروزی پردیس

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی، در ادامه بازدیدهای نوروزی از شهرستان‌های استان تهران از مراکز اسکان نوروزی پردیس بازدید کرد و در با حضور در محل اداره با شورای معاونین نشستی را برگزار کرد.

بهرامی در این نشست گفت: موضوع بازگشایی و حضوری شدن مدارس تأکید ریاست محترم جمهوری و مقام عالی وزارت است که اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در برنامه‌ریزی و اقناع‌سازی حضوری شدن مدارس پیشگام بوده و شیوه‌نامه تدوینی اداره کل در حال تبدیل شدن به الگو برای ملی شدن و اجرا در دیگر استان‌هاست.

وی با بیان ضرورت توجه به آموزش حضوری تصریح کرد: دوران کرونا از سه جهتِ مشکلات بینایی، کم‌تحرکی و چاقی مفرط و عارضه‌های جسمی، در کنار آسیب‌های آموزشی و تربیتی آسیب‌هایی جدی به دانش‌آموزان زده است؛ لذا آموزش حضوری با رعایت معیارهای بهداشتی امری ضروری است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به دغدغه و بیان مشکلات اعضای شورای معاونین در حوزه کمبود نیرو در حوزه خدمات، سرایدار، آموزشی، پرورشی، وجود پست‌های ترکیبی و چالش‌های حوزه اداری، کمبود فضای آموزشی به عنوان دغدغه‌هایی فراگیر گفت: در مورد مشکل پست ترکیبی با یک بازطراحی داخلی می‌توان بخشی از مشکلات را با استفاده از بستر فناوری مرتفع کرد تا بتوان با حذف زوائد به کارهای اصلی پرداخت، در موضوع کمبود پرسنل ابراز شد اقداماتی از سوی مجلس و وزارتخانه متبوع در حال پیگیری و انجام است.

تأکید بر بهره‌گیری از ظرفیت شورای آموزش و پرورش در جذب خیرین به منظور حل مشکلات، ضرورت انتقال آمار دقیق حوزه‌های مختلف برای اتخاذ تصمیمات سنجیده بر اساس تحلیل مبتنی بر واقعیت و تلاش برای تربیت‌محور بودن همه فعالیت‌های آموزش و پرورش از دیگر اشارات بهرامی در این جلسه بود.

وی در ادامه بر ضرورت استفاده از ظرفیت نهادها در اقناع‌سازی آموزش حضوری پس از تعطیلات نوروزی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار