رئیس پلیس راه استان اصفهان خبر داد؛

جان باختن ۲۶ نفر در جاده‌های اصفهان

اصفهان (پانا) - –رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت ۲۶ نفر از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۱ تاکنون در تصادفات برون شهری استان اصفهان جان خود را از دست داده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۶۶۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
جان باختن ۲۶ نفر در جاده‌های اصفهان

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس راه استان اصفهان سرهنگ اصغر زارع با اشاره به وضعیت تردد در جاده‌های استان اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر تردد در همه محورهای استان اصفهان ممکن است و هیچ ممنوعیت و محدودیتی نداریم.

وی با بیان اینکه در ساعات بعد از ظهر بیشتر وزش باد را داریم، اضافه کرد: این امر در برخی مواقع در محورهای شرقی مشکلاتی را برای مسافران ایجاد می‌کند.

افزایش ۸۲ درصدی تردد در اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به افزایش ۸۲ درصدی تردد در محورهای استان اصفهان گفت: طی دو روز گذشته خوشبختانه حادثه ویژه ترافیکی نداشتیم.

وی در خصوص میزان فوتی‌های تصادفات برون شهری استان اصفهان از ابتدای طرح نوروزی تا ۶ فروردین ماه نیز افزود: در این بازه زمانی متأسفانه ۲۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

سرهنگ زارع با بیان اینکه بیشتر تصادفات در طرح نوروزی امسال واژگونی خودروها بوده است، ابراز داشت: ۳۰ درصد فوتی‌ها نیز سرنشین بوده‌اند که به علت نبستن کمربند ایمنی جان خود را از دست داده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار