افزایش مسافرت‌های نوروزی به الموت قزوین

قزوین(پانا) - بخشداران رودبار الموت شهرستان قزوین از افزایش مسافرت‌های نوروزی به مناطق گردشگری، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی در این مناطق خبر می‌دهند.

کد مطلب: ۱۲۶۵۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
افزایش مسافرت‌های نوروزی به الموت قزوین

به گزارش روابط عمومی بخشداری الموت غربی، محمدرضا مولایی بخشدار الموت غربی با بیان اینکه میزان ترددها و مسافرت‌های نوروزی به این بخش افزایش داشته است، گفت: بیشتر مسافران نوروزی در حال حرکت به سمت حاشیه رودخانه شاهرود، شهرهای رازمیان و رجایی دشت و قلعه لمبسر هستند.

وی با بیان اینکه از ابتدای نوروز این بخش با بارش‌های باران روبرو بوده است، گفت: علاوه بر این موضوع برخی از روستاهای کوهپایه‌ای مانند پرچکوه، ویار، سنبل آباد و سفید آب به دلیل بارش برف سفیدپوش هستند، اما به طور کلی مشکلی از نظر تردد و مسیرها وجود ندارد.

احمد محمدی بخشدار الموت شرقی نیز با بیان اینکه بیشتر مسافرت‌ها از روز سوم عید صورت می‌گیرد، گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تاکنون، الموتی‌های ساکن در شهرها و استان‌های همجوار درحال بازگشت به روستاهای این بخش هستند که جمعیت ساکنان این مناطق را چندین برابر افزایش داده است.

وی اضافه کرد: از روزهای آتی میزان مسافرت‌ها برای عزیمت به دریاچه اوان و قلعه گازرخان افزایش یافته و همچنین ساکنان روستاهای اندج، زرآباد و پیچه بن نیز بیشتر می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: هم اکنون به غیر از بارش‌های بهاری مشکل خاصی در منطقه الموت شرقی مشاهده نمی‌شود و تمامی مسیرهای مواصلاتی نیز باز است.

منطقه رودبار الموت بخش شمالی از توابع شهرستان قزوین بوده که دارای دو بخش الموت شرقی و غربی است و به طور میانگین ۶۰ کیلومتر تا مرکز استان فاصله دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار