پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۴۰۱

فائزی: در سال جدید با تمام ظرفیت‌ها در راستای تحقق اهداف سند تحول گام برداریم

رشت (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی و سال 1401 را به فرهنگیان و دانش آموزان استان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۶۵۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
فائزی: در سال جدید با تمام ظرفیت‌ها در راستای تحقق اهداف سند تحول گام برداریم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، متن پیام محمد فائزی به شرح زیر است:

باسمه تعالی
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ، یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ، یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ، حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ


بار دیگر بهاری نو از راه رسید و رویش و شکوفایی، گستره جهان طبیعت را فرا گرفت و اینک ما با بهره مندی از فرصت جدید و نعمت عمر از سوی خالق هستی بخش، شاهد حلول سال نو و بهار طراوت بخشی هستیم که با فصل معنویت و فرصت‌های روح افزا و دل‌انگیز ماه‌‌های شعبان و رمضان مقارن گردیده است.

در سالی که گذشت، با اهتمام و همراهی فرهنگیان، مدیران، کارکنان و تمامی دست‌اندرکاران عرصه تعلیم و تربیت استان، برنامه‌های آموزش و پرورش‌، ماموریت‌ها و سیاست‌های ابلاغی وزارت و راهبردهای استانی در زیست بوم جدید با وجود ویروس کرونا و سختی‌های آموزش مجازی، پیگیری و دستاوردهای ارزشمندی در حوزه‌های مختلف کسب شد.

ان شاءالله در فصلی جدید از حیات طبیعت، با برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های مادی و معنوی آموزش و پرورش استان در راستای تحقق اهداف سند تحول گام برداشته و شاهد تحقق عینی مراتبی از حیات طیبه در میان دانش‌آموزان این مرز و بوم باشیم.

فرارسیدن سال نو و عید نوروز 1401 را به فرهنگیان فرهیخته، دانش آموزان عزیز و اولیای گرانقدر تبریک عرض نموده و از خداوند بهارآفرین، سالی سرشار از خیر و برکت، توأم با صحت و سعادت را برای همگان مسألت دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار