انتخابات مجمع اعضا و مربیان استان آذربایجان‌ شرقی برگزار شد

تبریز (پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌ شرقی از برگزار شدن انتخابات مجمع اعضا و مربیان این استان به صورت مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجمع اعضا و مربیان استان  آذربایجان‌ شرقی برگزار شد

رئیس سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی در جلسه انتخابات هیات رئیسه مجمع اعضا و مربیان این سازمان گفت: سازمان دانش آموزی برابر اساسنامه دارای 4 رکن اصلی است؛ یکی از این ارکان که در رکن رکین سازمان دانش آموزی است، مجمع مربیان و اعضا است که در سطح عالی کنگره مطرح می شود. انتخابات مجمع مربیان و اعضا به تفکیک جنس در مناطق و نواحی استان برگزار شده و امروز در هر شهرستان و منطقه از آموزش و پرورش یک نماینده خانم و یک نماینده آقا داریم که حائز رای هستند و همین مربیان، بعنوان کاندیدای ثبت نام کردن می توانند هم به خود و هم به دیگران رای دهند.

وی در رابطه با تفاوت انتخابات سال جاری با دیگر سنوات افزود: در انتخابات امسال هم مربیان خواهر و هم مربیان برادر به تفکیک جنس فقط می توانند به یک هم جنس خود رای دهند. ترکیب مجمع مربیان و اعضا در سطح استان و کشور متشکل از 5 نفر است که یک نفر مربی از هر جنس داریم که در این راستا یک نفر از مربیان بعنوان رئیس و دو نفر از یاور مربیان بعنوان نائب رئیس و منشی انتخاب می شوند، دیگر اعضا نیز یک نفر از دانش آموزان مجلس دانش آموزی و یک نفر از خبرنگار دانش آموزان خبرگزاری پانا خواهند بود که با معرفی نواحی و مناطق انتخاب خواهند شد.

صمد علیزاده خاطرنشان کرد: شرایط بومی و اختصاصی که برای شرکت در این انتخابات برابر آئین نامه مجمع مربیان و اعضا لحاظ شده بدین ترتیب است که امروز 14 کاندیدای خواهر و 17 کاندیدای برادر داریم که به تفکیک جنسیت رای گیری خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار