معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران

توانمندسازی دانش‌آموزان محروم از برنامه‌های ویژه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از توانمند سازی دانش‌آموزان محروم در راستای شعار ریاست محترم جهموری مبنی بر ریشه کنی فقر خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی دانش‌آموزان محروم از برنامه‌های ویژه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جلسه شورای اداری اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های این استان با مناطق و شهرستان‌های 21 گانه ضمن تبریک اعیاد نیمه شعبان اظهار کرد: در سالی که گذشت با وجود کرونا، باید در سطح مدارس آموزش حضوری را پیگیری می‌کردیم که با همکاری مناطق و شهرستان‌ها در حوزه معاونت‌های آموزش متوسطه، آموزش ابتدایی و تربیت‌بدنی و سلامت، در ردیف استان‌های سرآمد در تشکیل کلاس‌های حضوری بوده و بیشترین تعداد حضور دانش‌آموز را در کلاس درس داشتیم.

وی با اشاره به حدیثی از رسول اکرم(ص) تحت عنوان "اِذَا رَأَیتُمُ الرَّبِیع فَاکثرُوا ذِکر النُّشُور"هرگاه بهار را دیدید بسیار از قیامت یاد کنید، تصریح کرد: طبیعت به عنوان یکی از نشانه‏‌های خدا، سرشار از درس و عبرت است و دلی که بیدار است، در هر پدیده‌های عبرتی می‌بینید و از هر نشانه‏ای، درسی می‌آموزد و بیداردلان، از بهار، درس تحول و نوشدن می‌آموزند.

بهارلو ادامه داد: تأمل و تفکر در خصوص آمدن فصل بهار و زنده شدن دوباره طبیعت باعث خواهد شد که، قدرت پروردگار متعال را در میراندن و زنده کردن عالَم و آدم دریابیم، ما نیز کمتر از طبیعت نباشیم و درس دگرگونی برای بهتر شدن و شکوفایی و طراوت بیاموزیم و تصویری نمادین از روز رستاخیز و زنده شدن انسان‌هادر ساحتی نو را در ذهن خود مجسم کنیم.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع مدیرکل از افزایش کم سابقه درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد و افزود: طرح‌های بسیار زیادی را در این سال‌های اخیر به پایان رساندیم که بعضی از این طرح‌ها ۱۵ تا ۲۰ سال نیمه کاره مانده بودند و با تکمیل شدن آنها در حوزه درآمدهای پایدار افزایش قابل قبولی را داشتیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شعار ریاست جمهوری در خصوص ریشه کنی فقر اشاره کرد و گفت: در سال پیش رو، توانمندسازی دانش‌آموزان محروم از برنامه‌های ویژه و در دستور کار ما خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار