با حکم علیرضا کریمیان؛

سرپرست آموزش وپرورش منطقه 16 شهر تهران منصوب شد

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، سید حمیدرضا ابراهیم نژاد را به سمت سرپرست آموزش و پرورش منطقه 16 شهر تهران منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست آموزش وپرورش منطقه 16 شهر تهران منصوب شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، در آستانه میلاد با سعادت حضرت صاحب‌الزمان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در حکمی سید حمیدرضا ابراهیم نژاد را به سمت سرپرست آموزش و پرورش منطقه 16 شهر تهران منصوب کرد.
ابراهیم نژاد مسئولیت‌هایی همچون کارشناس حراست و مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات منطقه 17، مدیر امور اداری و مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، کارشناس آموزش متوسطه نظری آموزش و پرورش منطقه 19، کارشناس مسئول مشارکت‌ها و مدارس و مراکز غیردولتی و مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش منطقه 2 و.... را بر عهده داشته است.
این مراسم در محل آموزش و پرورش منطقه 16 شهر تهران و با حضور محسن بهارلو معاون پژوهش؛ برنامه ریزی و توسعه منابع، اکبر اسدی رئیس اداره حراست و قاسم زاده رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهر تهران و شورای معاونین منطقه 16 برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار