آیین پایانی پویش «به رنگ مدرسه» با تقدیر از دانش‌آموزان منتخب برگزار شد

تهران (پانا) - آیین پایانی پویش ملی «به رنگ مدرسه» با تقدیر از صاحبان نقاشی‌های منتخب و رونمایی از کتاب «به رنگ مدرسه» برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
آیین پایانی پویش «به رنگ مدرسه» با تقدیر از دانش‌آموزان منتخب برگزار شد

آئین پایانی پویش ملی «به رنگ مدرسه» با حضور ناصر قفلی، رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، فاطمه مهاجرانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور، مهدی نوید‌ادهم مشاور وزیر آموزش و پرورش و ایوب پایداری مدیرعامل گروه صنعتی هلدینگ میهن در محل این شرکت برگزار شد.

ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در این مراسم ضمن قدردانی از دست اندرکاران اجرای این پویش، گفت: اقدام شایسته و طرح بسیار خوب و بدیعی بود و دانش آموزان با علاقه و اشتیاق نقاشی کشیدند که انشااله نتایج موثری درآینده انها نیز خواهد داشت.

فاطمه مهاجرانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز ضمن برشمردن اهمیت مدرسه‌سازی از مشارکت بسیار خوب و هوشمندانه گروه صنعتی میهن در ایفای مسئولیت اجتماعی تشکر کرد و عرصه مدرسه سازی و اجرای طرح «آجر به آجر» را آینه تمام نمای مشارکت مردمی دانست.

وی با بیان اینکه هر جامعه به اندازه ای توسعه می‌یابد که مردم در حوزه های مختلف سیاست‌گذاری، تصمیم‌سازی و اجرا مشارکت داشته باشند، افزود: آموزش و پرورش یکی از حوزه‌های مشارکت گسترده مردم است و در بستر این هم افزایی و همکاری است که هویت ایرانی و اسلامی برای نسل آینده شکل می گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس با اشاره به استقبال چشمگیر دانش آموزان و خانواده‌ها از پویش به رنگ مدرسه اظهار کرد: در یک دوره زمانی هر سه ثانیه یک نقاشی به سامانه «آجر به آجر» ارسال می شد که بیانگر اثرات سازنده و علاقه خانواده ها و دانش آموزان به رویدادهای آموزش و پرورش و موضوع مدرسه‌سازی است.

مهدی نوید ادهم مشاور وزیر آموزش و پرورش نیز در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، بیان کرد: پویش «به رنگ مدرسه» به نحو احسن بخش دولتی و غیر دولتی را همراه یکدیگر پای کار آورد و سازمان نوسازی مدارس، جامعه خیرین مدرسه‌ساز و شرکت صنعتی میهن طرح زیبایی را اجرا کردند که مسلما دارای اثرات تربیتی بسیاری است.

وی با اشاره به اینکه نقاشی دانش آموزان باورها و تفکر آنها را در خصوص مدرسه به نمایش گذاشت اظهار کرد: اینگونه اقدامات ارزش‌های اخلاقی، نوع دوستی و دگر خواهی و نیکوکاری از همین کودکی در ذهن دانش آموزان شکل می‌دهد.

در این مراسم از کتاب «به رنگ مدرسه» که مجموعه نقاشی‌های برگزیده کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این پویش است، رونمایی شد و صاحبان نقاشی‌های منتخب به قید قرعه، مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است، در پویش ملی «به رنگ مدرسه» در قالب طرح تحولی «آجر به آجر» که توسط جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با همکاری «گروه صنعتی میهن» برگزار شد، حدود 500 هزار دانش آموز با ارسال نقاشی‌های خود با موضوع «مدرسه دوست داشتنی من» در امر مقدس مدرسه‌‌سازی مشارکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار