با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام انجام گرفت:

آیین افتتاحیه اردوهای راهیان نور مجازی دانش‌آموزان استان ایلام برگزار شد

ایلام (پانا) - آیین افتتاحیه اردوهای راهیان نور مجازی دانش‌آموزان استان ایلام با حضور علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار و ۱۴ هزار دانش آموز به صورت زنده و مستقیم از طریق شبکه شاد این مراسم را تماشا کردند.

کد مطلب: ۱۲۶۴۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاحیه اردوهای راهیان نور مجازی دانش‌آموزان استان ایلام برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام با حضور علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان و نیز حضور مجازی ۱۴ هزار دانش آموز از سراسر استان ایلام مراسم افتتاحیه اردوهای مجازی راهیان نور استان ایلام در نقطه ایثار قلاویزان شهرستان مهران برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در این آیین ضمن خوش آمد گویی به تمامی دانش آموزان و فرهنگیان فرارسیدن ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت و بیان داشت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون حماسه های شهداست که امروز در اوج اقتدار وقتی به لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی و پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه ضربه وارد می شود، دشمن جرات عرض اندام و مقابله ندارد. اهمیت راهیان نور برای انتقال اینگونه کارها و حماسه های دفاع مقدس اینجا مشخص می شود قطعا اقتدار امروز ما مرهون رشادت های شهیدان است و راهیان نور از عوامل اصلی انتقال این رشادت‌ها به نسل‌های بعدی است.

وی افزود: راهیان نور یک برکت است، چرا که باعث آشنایی با شهدا و راه و رسم و مسلک آن ها می شود. در واقع راهیان نور رابط بین نسل ها و ایجاد کننده ارتباط عمیق بین نسل های سوم و چهارم انقلاب است و عامل انتقال حماسه های دفاع مقدس به نسل های جدید است.

درویشی با بیان اینکه راهیان نور پاسداشت خون شهداست، ادامه داد: حتی کشورهای دیگر هم برای شهدا و ایثارگران و جانبازان خود مراسماتی می گیرند و کارهایی که برای کشورشان انجام داده اند را ارج می نهند.

علی درویشی تاکید کرد: جهاد تبیین و راهیان نور ارتباطی تنگاتنگ دارند و به راحتی می توان آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب را در اردوهای راهیان نور برای زوار و مردم تبیین کرد. اردوهای راهیان نور فرصت خوبی را برای مقوله‌ جهاد تبیین به وجود آورده به گونه‌ای که هر زائر راهیان نور می تواند یک رسانه‌ی قدرتمند برای مقوله جهاد تبیین باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در پایان ضمن دعوت از مردم، دانش آموزان، فرهنگیان و خانواده‌ها برای حضور در اردوهای راهیان نور گفت: مناطق دهلران و مهران زمینه‌ بسیار مناسبی را برای آشنایی مردم با ارزش‌های انقلاب دارند و از همگان دعوت می کنیم تا با حضور در این مناطق نشان دهند پای این نظام و انقلاب می ایستند.

گفتنی است که آیین افتتاحیه اردوهای مجازی راهیان نور دانش آموزان استان ایلام به صورت زنده از کانال‌های مختلف در بستر شبکه شاد در حال پخش بوده و ۱۴ هزار دانش آموز از سراسر استان ایلام به صورت مستقیم از طریق شبکه شاد نظاره‌گر این مراسم افتتاحیه بودند. اردوهای راهیان نور مجازی دانش آموزان استان ایلام در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۴ و ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ با پخش زنده از شبکه شاد و از طریق کانال @noorilam در شبکه شاد برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار