احمد همت آبادی:

30 المان شهری با استفاده از تخصص هنرمندان نیشابور تهیه شده است

نیشابور (پانا) - اعضای شورای اسلامی شهر نیشابور در ایام نزدیک به تعطیلات نوروزی با هدف تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده و ارائه گزارش از فعالیت‌های انجام شده با خبرنگاران این شهرستان به گفتگو نشستند.

کد مطلب: ۱۲۶۴۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
30 المان شهری با استفاده از تخصص هنرمندان نیشابور تهیه شده است

سخنگوی شورای اسلامی شهر نیشابور با گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، گفت: در حوزه حمل و نقل که یکی از حوزه های اساسی مدیریت شهری به شمار می رود با توجه به فرسودگی شدید ناوگان حمل و نقل، 165 دستگاه اتوبوس با میانگین سنی بالای 15 سال و هزار و 268 تاکسی درون شهری فعال است که 70 درصد این ناوگان بیش از 10 سال عمر داشته و در صددیم بازسازی لازم انجام شود.

احمد همت آبادی افزود: مقرر شده است؛ 12 دستگاه اتوبوس گازسوز به این ناوگان اضافه شود تا مشکلات این ناوگان کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: در حوزه املاک به ویژه در خیابان امیر کبیر فعالیت های قابل قبولی انجام شده است.۱۹۰ هزار متر مربع پایان کار و 140 هزار متر مربع مربوط به تبصره 100 برطرف شده است.

وی گفت: در حوزه خدمات شهری کارهای عمومی قابل قبولی انجام شده است که تمدید قرارداد برون سپاری، انجام 90 درصد پروژه زیر گذر عمار یاسر با اعتبار پنج میلیارد تومان، پایان کنار گذر کمپ زائر، پروژه بلوار شهید سلیمانی، تکمیل پروژه میدان آتش نشان و انجام تعهدات مردمی و رضایت مندی نسبی با آسفالت 150 کوچه شهری از جمله مهمترین این پروژه ها به شمار می رود.

این مقام مسئول با اشاره به پیگیری فراخوان میدان بار که یکی از معضلات چندین ساله شهر به شمار می رود، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی خوب رسانه ها بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم و در ادامه برنامه های شورای ششم بتوانیم رضایت مندی کامل مردم را حاصل کنیم.

دو پروژه سرمایه گذاری ورزشی و رفاهی شاخص در سال پیش رو با صرف اعتباری بالغ بر 55 میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته است.95 درصد مصوبات شورا در سال قبل اجرایی شده است. در راستای زیبا سازی باغ عطار در سال جدید مبلغ یک میلیارد تومان و زیباسازی محوطه افلاک نما نیز 15 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

وی افزود: در بحث المان های شهری با تکیه بر توان و تخصص هنرمندان شهر نیشابور، 30 المان نوروزی با صرف 500 میلیون تومان اعتبار، تهیه و اجرا شده است که تمام این المان های دارای شناسنامه اثر است. در حوزه درختکاری باید فضایی فراهم شود که بتوانیم استفاده بیشتر و بهره بالاتری در سطح شهر را شاهد باشیم. فضاسازی تمام مدارس وکیلی با همت این خیر نیک اندیش در بحث زیباسازی و فضای ورزشی تامین می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار