علیرضا کریمیان:

همه ما آرامش امروز خود را مدیون شهدا و صبر و استقامت خانواده آنها هستیم

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش شهرتهران با حضور در منزل شهیدمدافع حرم دهقان امیری ضمن تکریم و تقدیر از خانواده این شهید؛ آرامش امروز را مدیون ایثار شهدا و صبر و استقامت خانواده آنها دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۴۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
همه ما آرامش امروز خود را مدیون شهدا و صبر و استقامت خانواده آنها هستیم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، به مناسبت روز شهید، در لبیک به رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری که فرموده اند: «امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با همراهی جمعی از مسئولان آموزش و پرورش در دیدار با خانواده شهید دهقان امیری ضمن گفت‌وگو و قدردانی از صبر و استقامت آنان در نبود عزیزشان، لوح تقدیر و هدیه ای را به آنان تقدیم کرد.

وی در حاشیه این دیدار عشق مدافعان حرم به اسلام، اهل بیت (ع)، انقلاب و شهادت طلبی را ستودنی خواند و افزود: همه ما آرامش امروز خود را مدیون ایثار شهدا و صبر و استقامت خانواده معظم آنان هستیم و امید است با الگوگیری و ادامه راه این عزیزان، توفیق خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر به شهروندان شهیدپرور این شهر حاصل شود.

گفتنی است، تکریم خانواده معزز شهدا با هدف زنده نگه داشتن یاد آنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران است و در همین راستا برنامه دیدار با خانواده شهدا و تقدیر از آنان در طول سال و مناسبت های مختلف، انجام می شود.

براساس این گزارش شهید محمدرضا دهقان امیری در سال 1394 در راه دفاع از حرم مطهر اهل بیت (ع) در حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

فراضی از وصیت‌نامه شهید محمد رضا دهقان امیری به این شرح است.

صبر را سرلوحه خود قرار دهید و مطمئن باشید که هر کسی از این دنیا خواهد رفت و تنها کسی که باقی می‌ماند خداوند متعال است، اگر دلتان گرفت یاد عاشورا کنید. روضه ابا عبدلله و خانوم زینب کبری(سلام الله علیها) فراموش نشود و حقیقتا مطمئن باشید که تنها با یاد خداست که دل‌ها آرام می‌گیرد.

قال الحسین (ع):

«إن کان دین محمّد لم‌یستقم الاّ بقتلی فیا صیوف خذینی»

اگر دین محمد تداوم نمی‌یابد مگر با کشته شدن من، پس ای شمشیر‌ها مرا در برگیرید.

بال هایم هوس با تو پریدن دارد بوسه بر خاک قدم‌های تو چیدن دارد

من شنیدم سر عشاق به زانوی شماست و از آن روز سرم میل بریدن دارد

و من الله توفیق

محمدرضا دهقان امیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار