برگزاری اختتامیه مجلس دانش‌آموزی دهم در شهرکرد

شهرکرد(پانا) - مراسم اختتامیه مجلس دهم دانش‌آموزی امروز در سالن کنفرانس سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۳۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اختتامیه مجلس دانش‌آموزی دهم در شهرکرد

این مراسم ظهر امروز با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش، مدیر سازمان دانش آموزی و تنی چند از کارشناسان و اعضای مجلس دانش آموزی دهم برگزار شد.

سید حسن فاصل مدیر سازمان دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری در این جلسه ضمن تبریک عید نیمه شعبان و ولادت منجی عالم بشریت، مهدی موعود(عج) و روز جوان، حضور دانش آموزان و مسیولین در سازمان دانش آموزی را خیر مقدم گفت و از زحمات دوساله دانش آموزان عضو مجلس دهم تشکر کرد.

دانش آموزان در ادامه گزارشی از عملکرد خود در دو سال عضویت در مجلس دانش آموزی استان ارایه کردند که با توجه مسئولین حاضر در جلسه روبرو شد.

محمد محمدی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جلسه اختتامیه مجلس دانش آموزی و دیدار با دانش آموزان عضو مجلس دهم گفت: نعمت وجود نظام جمهوری اسلامی و وجود استقلال و آزادی در کشور و درمیان مردم عزیزمان، موهبت بزرگی است که همه دانش آموزان عزیز باید قدردان این نعمت الهی باشند و بدانند که وضعیت مردم ما از دوران سیاه ستم‌شاهی تا کنون چقدر بهبود یافته است و مردم تا چه میزان از برکات این نظام مقدس بهره برده اند.

پایان جلسه، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به دانش آموزان همراه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار