نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی:

آموزش و‌پرورش و حوزه را باید یک مجموعه یکسان بدانیم

بجنورد (پانا) - نماینده ولی‌فقیه در کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش خراسان‌شمالی اظهار کرد راه‌اندازی مدارس پیش حوزوی باید در سطح استان بصورت ویژه پیگیری شود.

کد مطلب: ۱۲۶۳۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و‌پرورش و حوزه را باید یک مجموعه یکسان بدانیم

حجت الاسلام رضا نوری در کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش خراسان شمالی با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: با ایجاد مدارس پیش حوزوی در سطح استان و هماهنگی آموزش و پرورش و مدیریت حوزه های علمیه، آموزش‌های لازم به دانش آموزان و کودکان ارائه می شود و در کنار این مدارس، امکان تحصیل در سطوح حوزه های علمیه نیز فراهم می شود.

نوری عنوان کرد: اصول دینی و اسلامی از ارکان تربیتی به شمار می رود که این اصول در آموزش و پرورش شکل می گیرد و این رویه باید در حوزه علمیه نیز برقرار شود.

امام جمعه بجنورد، پیگیری برگزاری دوره های بیانیه گام دوم رهبری را خواستار شد و افزود: هفت دستورالعمل فرهنگی به خوبی در این بیانیه تاکید شده و با توجه به اینکه آموزش و پرورش بیشترین دربرگیری تربیتی را در جامعه دارد باید در این بخش سرمایه گذاری بیشتری کرد.

نوری در پایان خاطرنشان کرد: فضاهای موجود فرهنگی آموزش و پرورش بدون استفاده در استان باید در اختیار حوزه علمیه قرار گیرد تا کمبودهای این بخش جبران شود، ضمن اینکه برگزاری دوره های روشنگری در مناطق محروم استان نیز باید تقویت و از این فرصت برای وحدت بیشتر استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار