در قالب مناظره دانش‌آموزی مطرح شد:

گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری نسل جوان انقلاب از اهم نیازهای امروز جامعه و نظام است

ایلام (پانا) - از فعالان مطالبه گر و جهادی استان ایلام در حاشیه نشست گفتمان‌سازی جوانان انقلاب گفت امروز کشورنیازمند مطالبه‌گری از جنس صداقت جوانان است، به‌طوریکه در طی این ۴۳ سال هرجا که جوانان وارد میدان شدند دستاوردهای بزرگی به ثمر نشست.

کد مطلب: ۱۲۶۳۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری نسل جوان انقلاب از اهم نیازهای امروز جامعه و نظام است

روح الله مهدیه، از فعالان مطالبه گر و جهادی استان ایلام بیان کرد: جوانان باید به کمک اصحاب رسانه و توانایی های درونی در همه حوزه های مطالبه گری ورود کنند و در راه مطالبه گری انقلاب پیشگام باشند.

مهدیه به برخی از مشکلات آموزشی و عدم امکانات در مناطق محروم پرداخت و راه حل آن را مطالبه گری جوانان با کمک اصحاب رسانه و دانش آموزان و فرهنگیان دانست.

ابوالفضل رضایی، نماینده تشکل های نوجوان و جوان به عنوان مدعو در ابتدا به نقش جوانان در جامعه، ایران و جهان اشاره کرد و گفت: همواره بزرگترین سرمایه هر کشوری جوانان آن کشورند و امروز با تقویت جوانان باید ایران پیش رو را تقویت کنیم.

رضایی افزود: از آنجا که ارتباط با این نوع مخاطب سخت است باید او را درک کرد و به وی فرصت داد تا رشد و شکوفایی اش را دید.

وی در ادامه اشاره ای به نقش جوانان در امور سیاسی کشور و مطالبه گری به ویژه در مدارس و دانشگاه ها کرد و گفت: مطالبه گری برای مسولین به مانند شب آزمون است و نبود آن برای مسول، به معنی نبود آزمون برای یک تحصیل گر است.

در ادامه ابوالفضل رضایی خواستار تقویت روحیه خودباوری و رشد فردی در نوجوانان و جوانان شد و گفت: محدودیت و کمبود امکانات تاثیر بزرگی در مسیر هر فردی دارد، اما با نگاهی به تاریخ می‌بینیم جهان توسط مردان بزرگی ساخته شده است که از خانه های کوچک بیرون آمده اند.

این گفتمان با حضور اساتید دانشگاه، فرهنگیان، دانش آموزان و دانشجویان مناطق مختلف استان ایلام برگزار شد.

دانش آموزان خبرنگار: سعیده حاتم نیا و فاطمه نسا بیگلری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار