رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های استان تهران

برگزاری هفدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز «مشکات» دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه

تهران (پانا) - رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های استان تهران، آشنایی با مسائل قرآن و نماز برای ایجاد مسیر صحیح در زندگی و تقویت اعتمادبه‌نفس دانش‌آموزان استثنائی را از اهداف برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۳۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری هفدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز «مشکات» دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه

به گزارشاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، هفدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز (مشکات) با شرکت 120 دانش‌آموز با نیازهای ویژه در مرحله استانی در رشته های 11 گانه قرآن و نماز برای راهیابی به مرحله کشوری از 14 تا 18 اسفند به صورت مجازی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

عبدالرضا دژن رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های استان تهران در این خصوص گفت: با توجه به این که هدف غایی تعلیم و تربیت در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، رسیدن به حیات طیبه است لذا برگزاری این مسابقات اهمیت بالایی دارد.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های استان تهران، افزود: شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان، پرورش حس مذهبی و ایجاد رغبت و شوق بیشتر به معارف اسلامی، تقویت و پرورش محاسن و مکارم اخلاقی از طریق انس با معارف الهی و بصیرت افزایی دینی دانش‌آموزان از اهداف این مسابقات است.

وی خاطرنشان کرد: در زمان شیوع کرونا نه تنها فعالیت‌های مختلف قرآن، عترت و نماز سازمان استثنایی کاهش نیافت بلکه افزایش هم داشت.

دژن، تصریح کرد: هرساله مسابقات قرآن، عترت و نماز (مشکات ) دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، از طرف اداره آموزش و پرورش استثنایی در سطح استان برگزار و نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد : آشنایی با مسائل قرآن و نماز یکی از اهداف بزرگ ما برای ایجاد مسیر صحیح در زندگی دانش‌آموزان است، همچنین برگزاری مسابقات در تقویت اعتمادبه‌نفس دانش‌آموزان استثنائی بسیار مؤثر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار