امام جمعه صفادشت:

هدف و برنامه‌ریزی دشمنان، متوجه جوانان است

ملارد (پانا) - امام جمعه صفادشت در خطبه‌های نماز جمعه، هدف و برنامه‌ریزی دشمنان را به سوی جوانان و نوجوانان معرفی کرد و گفت امروز دشمنان ایران اسلامی، دانش‌آموزان را بی رحمانه در فضای مجازی هدف قرار داده اند.

کد مطلب: ۱۲۶۳۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
هدف و برنامه‌ریزی دشمنان، متوجه جوانان است

حجت‌الاسلام مهدی خوبرو، امام جمعه صفادشت طی سخنانی در خطبه‌های نماز جمعه همزمان با برگزاری جشن تکلیف دختران در مصلی صفادشت، گفت: شما دانش‌آموزانی که امروز به سن تکلیف رسیدید از خدای متعال بخواهید که در این رشد عقلی شما را یاری کند. به نماز اهمیت بدهید؛ چرا که رشد شما در همین نماز است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با جوانان خاطرنشان کرد: آینده کشور متعلق به جوانان است. هدف و برنامه‌ریزی دشمنان به سمت نوجوانان و جوانان ما است. دشمن نمی‌خواهد که جمهوری اسلامی نخبه داشته باشد، امروز بی‌رحمانه در فضای مجازی، دانش‌آموزان را هدف قرار داده‌اند تا افکار آنها را بدست بگیرند اما این اجتماع عظیم دانش‌آموزان در نماز جمعه، مشت محکمی بر دهان دشمنان است.

خوبرو تأکید کرد: حامی بزرگ جوانان در کشور، شخص مقام معظم رهبری است و بعد از آن پیشرفت جوانان در دانش انرژی هسته ای مهمترین مسئله است.

وی افزود: جمهوری اسلامی به دنبال این است که رفع تحریم‌ها، منجر به گشایش اقتصادی بشود و نقطه نهایی این مذاکرات لغو تحریم‌هاست.

امام جمعه صفادشت، در پایان خاطرنشان کرد: در هفته پایانی سال سنت چهارشنبه سوری وجود دارد که باعث نگرانی خانواده‌ها و فعالیت چند برابر نیروی انتظامی شده است، بنابراین لازم است کودکان و نوجوانان از انجام کارهای خطرناک پرهیز کنند چراکه بی‌احتیاطی منجر به قطع عضو یا حتی فوت افراد می‌شود.

دانش آموز خبرنگار: طاهره حضرتقلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار