انتصاب معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان‌رضوی

مشهد(پانا) - سید ابوالفضل حسینی به عنوان معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی منصوب شد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان‌رضوی

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، باحکم سید امیر شوشتری سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، سید ابوالفضل حسینی، به عنوان معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع این اداره کل منصوب و جانشین علی ابری اول شد.

حسینی دارای ۲۷ سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش است و درحال حاضر دانشجوی مقطع دکترا در رشته زبان و ادبیات فارسی است و در سوابق کاری و اجرایی خود، حضور در سمت مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان، ریاست آموزش و پرورش شهرستان کاشمر، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلات، معاونت برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد، نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان نیشابور و ریاست دانشگاه پیام نور واحد درود نیشابور را دارد.

همچنین علی ابری اول معاون سابق پژوهش، برنامه ریزی و توسعه ی منابع اداره کل آموزش و پرورش استان نیز به افتخار بازنشستگی نائل آمده است.

سید امیر شوشتری سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان در مراسم تودیع و معارفه معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع این اداره کل ضمن تقدیر از زحمات علی ابری اول معاون سابق این حوزه ،عملگرایی و اخلاق مداری را از ویژگی های بارز معاون سابق پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه ی منابع این سازمان دانست و تاکید کرد: قطعا در ادامه مسیر از تجربیات ارزشمند ایشان در راستای بهبود عملکرد سازمان بهره خواهیم برد.

وی همچنین معاون جدید پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع را نیز نیرویی پرتوان، کارآمد و دارای ویژگی های بارز شخصیتی، اخلاقی و کاری دانست و اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد رشد و ارتقاء شاخص های این حوزه در سطوح مختلف با در نظر گرفتن اهداف و شعارهای دولت سیزدهم باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار