کمال‌الدین میرجعفریان:

زیباسازی و توسعه درختکاری ضروری است

اردبیل (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد زیباسازی، نظافت شهری و درختکاری در شهرهای این استان باید مد نظر شهرداران باشد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
زیباسازی و توسعه درختکاری ضروری است

به گزارش استانداری اردبیل، سیدکمال الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در نشست با شهرداران استان افزود: توسعه مراکز تفریحی و گردشگری نیز با توجه به نقش مهمی که در جذب و ماندگاری گردشگران دارد، باید در شهرها مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با اشاره به بررسی نقاط مختلف شهر که برای سرمایه‌گذاری در موضوعات مختلف مناسب است، خواستار فعال‌سازی هیات عالی سرمایه‌گذاری برای ارائه نظر به نقاط قوت و ضعف شهر در خصوص سرمایه گذاری شد.

معاون استاندار اردبیل توجه به ایجاد توازن در نقاط مختلف شهر به لحاظ توسعه و عمران را ضروری دانست و اظهار کرد: در این راستا لازم است موضوع بازآفرینی شهری با جدیت در تمام شهرهای استان مورد توجه قرار گیرد.

میرجعفریان در ادامه تکریم ارباب رجوع و تسریع در ارائه خدمات به مردم را مورد تاکید قرار داد و افزود: تکریم ارباب رجوع و اصلاح فرآیندها بخصوص در مراجعات اخذ پروانه های ساختمانی به شهرداری ها باید مد نظر شهرداران استان باشد.

وی تعامل و همکاری هر چه بیشتر شورا و شهرداران و نشست های مشترک با فرمانداران و اولویت بندی اقدامات بخصوص در بحث پروژه های عمرانی و دقت در کیفیت آن را از دیگر اقدامات مهمی عنوان کرد که باید در شهرداری ها عملیاتی شود.

معاون استاندار اردبیل همچنین بر پیگیری جدی برای جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری، سفرهای شهرستانی استاندار از فرمانداران و اعتبارات شورای برنامه ریزی شهرستان ها شد.

در این جلسه شهرداران استان نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته، نیازمندی های شهرهای خود را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار