اعلام نتایج منتخبین مرحله استانی جشنواره زمستان شاد

اردبیل(پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی اردبیل از اعلام نتایج منتخبین مرحله استانی جشنواره زمستان شاد درقالب ۶ پویش در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج منتخبین مرحله استانی جشنواره زمستان شاد

پرویز اصغری، مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل اظهار کرد: حفظ و حراست از فرهنگ و آرمان های یک ملت از اولویت های فعالیت های فرهنگی، تربیتی است. سازمان دانش آموزی یکی از متولیان امر تربیت اجتماعی دانش آموزان، برگرفته از فرهنگ و تمدن اسلامی ایرانی است که برنامه های خود را در راستای تحقق بسته تحولی هر دانش آموز، یک نقش اجتماعی، در قالب جشنواره های فصلی انجام می دهد.

وی دهه بصیرت(میثاق با ولایت)، یاوران انقلاب، بوسه بر بهشت(بوسه بر دستان پدر ومادر)،سپاس مربی، جشن نیکوکاری و جشن تولد زمین را از محورهای این جشنواره عنوان کرد و گفت: اعضای پیشتازان تمام دوره های تحصیلی این استان، در این جشنواره مشارکت فعالانه داشتند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان ادامه داد: از میان آثار رسیده به دبیرخانه استانی، پس از بررسی و ارزیابی توسط داوران،۳۰ نفر به عنوان برگزیده استانی انتخاب و نفرات اول هر یک از محورهای جشنواره نیز به مرحله کشوری راه یافتند.

اصغری گفت: با توجه به شرایط کرونایی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، برای هر یک از برگزیدگان استانی لوح تقدیر و هدایا تهیه و به محل سکونت آنان ارسال شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار