«بچه گرگ‌های دره سیب» در جشنواره باف‌درمالموی سوئد

تهران (پانا) - فیلم «بچه گرگ‌های دره سیب» دومین ساخته بلند فریدون نجفی در جشنواره باف‌درمالموی سوئد روی پرده می‌رود.

کد مطلب: ۱۲۶۲۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
«بچه گرگ‌های دره سیب» در جشنواره باف‌درمالموی سوئد

به گزارش روابط‌ عمومی بنیاد سینمایی فارابی، فیلم «بچه گرگ‌های دره سیب» به کارگردانی فریدون نجفی و تهیه‌کنندگی مجید برزگر در تازه‌ترین حضور بین‌المللی خود در بخش پانورامای کودک سی و نهمین جشنواره فیلم باف درمالموی سوئد به نمایش درمی‌آید.
فیلم «بچه گرگ‌های دره سیب» در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان موفق به دریافت پروانه زرین و جایزه بهترین فیلم، فیلم‌نامه، بازیگری و جایزه ویژه هیأت داوران بخش بین‌الملل شد. همچنین پیش از این در بخش پانورامای بیست و ششمین جشنواره کودک و نوجوان اشلینگل درکشور آلمان به نمایش درآمد و با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.
«بچه گرگ‌های دره سیب» که در منطقه کوهرنگ و لوکیشن‌های چهارمحال و بختیاری فیلم‌برداری شده است داستان آشو، پسربچه یازده سالهٔ بختیاری است که پدرش به جرم قتل فراری ست، برای نجات جانش از تهدید طایفه و خانواده مقتول، مجبور می‌شود با ترک روستای خود و با پوشیدن لباس دخترانه، سفر پرماجرایی را آغاز کند. او در انتهای این سفر با حقایق جدیدی درباره مادرش-که گفته‌شده بود مرده است- و بی‌گناهی پدرش روبه‌رو می‌شود.
گفتنی است سی و نهمین جشنواره فیلم باف‌درمالموی سوئد از ۱۹ تا ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۲۸ اسفند ۱۴۰۰ تا ۵ فروردین۱۴۰۱) برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار