مسئول کانون فرهنگی هنری راوی‌نور گفت:

کرونا مانع برگزاری کلاس‌های حضوری یا محوریت مهدویت نشد

شهرری(پانا)- مسئول کانون فرهنگی هنری راوی‌نور پایگاه بسیج مسجد فیروزآبادی از برگزاری بیش از پیش قوی‌تر کلاس‌های حضوری با موضوعات متفاوت، به خصوص کلاس‌های مهدویت، با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
کرونا مانع برگزاری کلاس‌های حضوری یا محوریت مهدویت نشد

صدیقه یوسفی، مسئول کانون فرهنگی هنری راوی‌نور پایگاه بسیج مسجد فیروزآبادی، در گفت‌وگو با خبرنگار پانا اظهار کرد: کلاس‌های قالی‌بافی، طب سنتی، عروسک سازی، بهداشتی و درمانی در این مرکز در حال برگزاری است و هنرجویان بسیاری را جذب خود کرده است.

یوسفی عنوان کرد: طی تصمیمات گرفته ‌شده از سوی کانون، مبنی بر چگونگی حضور افراد و استفاده از خدمات، تصمیم نهایی بر آن شد که نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال را هم به فعالیت‌های خود اضافه کنیم.

وی افزود: هدف اصلی کانون فرهنگی هنری راوی‌نور این است که با کلاس های فرهنگی و هنری، نوجوانان را با راه و رسم زندگی درست آشنا سازد و با برگزاری کلاس‌های مهدویت که تاثیر بسزایی بر انسانیت و دین‌سازی دانش‌آموزان دارد، در روزهای دوشنبه هر هفته در پایگاه خواهران، کمک بزرگی در زمینه‌های معنوی، دینی و مهارت‌های زندگی به نوجوانان کشور کرده باشد.

مسئول کانون فرهنگی هنری راوی‌نور، در رابطه با سختی کار گفت: رفت و آمد به کانون، هماهنگی نوجوانان و جوانان در این عرصه کار بسیار دشواری است اما با وجود تمام این موارد، با امید به خدا امیدوارم شاهد موفقیت‌های روز ‌افزون هنرجویان و روحیه‌گیری عوامل اجرایی باشیم.

او بیان کرد: تمام تلاشمان را به کار گرفته‌ایم تا افراد بیشتری را جذب کانون کنیم، افرادی که علاقه‌مند به هنر‌ در زمینه‌های متفاوت هستند و همچنین افرادی که علاقه‌مند به کلاس‌های مهدویت و قرآن هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اساتید زیادی برای هنرجویان هماهنگ شده تا با شرکت در این کلاس‌ها با نحوه خیاطی، سرمه دوزی و... آشنا شوند، ما باید با فراخوان‌هایی که برگزار میکنیم سیره امام زمان (عج) را در زندگی خود دریابیم و جامعه را آماده ظهور هر چه زودتر حضرت مهدی (عج) کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا هاشم‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار