مدیر اجرایی جشنواره بین‌المللی نقاشی اصفهان:

کودکان و نوجوان جهان از جشنواره بین‌المللی نقاشی اصفهان استقبال کردند

اصفهان (پانا) - مدیر اجرایی جشنواره بین‌المللی نقاشی اصفهان گفت کودکان و نوجوانان جهان استقبال بسیار خوبی از این جشنواره داشتند و تعداد۱۲۴۸ اثر داخلی و۸۰۰ اثر خارجی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که آثار برای داوری در حال آماده‌سازی است.

کد مطلب: ۱۲۶۲۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
کودکان و نوجوان جهان از جشنواره بین‌المللی نقاشی اصفهان استقبال کردند

مدیر اجرایی جشنواره گفت: فراخوان ارسال آثار جشنواره از اول بهمن تا ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ اعلام شد که به دلیل استقبال خوب کودکان و نوجوانان تا ۶ اسفند تمدید شد.

زهرا کاظمی ثانی اظهار کرد: ۱۲۴۸ اثر داخلی و ۸۰۰ اثر خارجی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که آثار برای داوری در حال آماده سازی است.

کاظمی ثانی افزود: یکی از برنامه های جنبی این جشنواره یادمان کودکان در جنگ جهانی دوم است که امسال به مناسبت هشتادمین سالگرد میزبانی اصفهان از کودکان لهستانی، کودکان اصفهانی در کارگاه نقاشی تحت عنوان «کودکان، صلح و مهمان‌نوازی» شرکت کردند.

مدیر خانه کودک تصریح کرد: این کارگاه در میدان جلفا برگزار شد که پیام آور صلح و دوستی برای همه کودکان در شرق آسیا، اروپا و همه کشورهایی که در معرض جنگ و آسیب هستند پیام صلح و دوستی را مخابره کرد.

کاظمی بیان کرد: همه کودکان حق دارند در امنیت و آسایش به سر برند و این کارگاه خواستار صلح و دوستی برای کودکان بود که با همکاری سفارت لهستان در ایران برگزار شد و مقرر شد آثار نقاشی کودکان برای نمایش به کشور لهستان ارسال گردد.

خبرنگار: رهافتوح

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار