پیام تبریک مدیرکل قرآن به نفرات برتر مسابقات بین‌المللی قرآن

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با صدور پیامی به هادی موحدی امین و سید حجت ترحمی که موفق به کسب رتبه اول در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل قرآن کریم سی وهشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم شده‌اند تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۶۱۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل قرآن به نفرات برتر مسابقات بین‌المللی قرآن

میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در پیامی کسب رتبه اول سی وهشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم را به آقایان هادی موحدی امین و سید حجت ترحمی از فرهنگیان گرانقدر تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادران ارجمند؛ جناب آقایان هادی موحدی امین و سید حجت ترحمی وصول خبر مسرت‌بخش کسب رتبه نخست سی وهشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در رشته های قرائت تحقیق و ترتیل قرآن کریم موجبات شادمانی و شعف جامعه قرآنی نظام تعلیم و تربیت را فراهم آورد مطمئناً این موفقیت بزرگ دستاوردی بزرگ برای آموزش و پرورش است، البته این موفقیت نقطه شروع است و قطعاً فرصت های بیشماری پیش روی شما وجود دارد.

اینجانب از طرف خود و همکارانم این موفقیت ارزشمند را به محضر شما بزرگواران که از نخبگان جامعه فرهنگیان هستید تبریک و تهنیت گفته و امید آن دارم تا در سایه الطاف حضرت باری تعالی با همت والایی که دارید، در راه اعتلا و نشر قرآن، عترت و نماز، و ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان عزیز و تربیت قرآنی آنان موفق مؤید باشید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار