فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق ارتش:

جواب کوبنده به هر نوع تهدید خواهیم داد

تهران (پانا) - فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق ارتش گفت: در مقابل هر نوع تهدید احتمالی ایستادگی و در صورت لزوم جواب کوبنده خواهیم داد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
جواب کوبنده به هر نوع تهدید خواهیم داد

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم زینالی، فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان و کارکنان این منطقه پدافندی، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه پدافند هوایی ارتش در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی اسلامی و همچنین امنیت پایدار مرزهای کشورمان با پشتیبانی همه جانبه مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: نیروهای جان بر کف ارتش همواره در کنار مردم هستند و در مسیری که خواست مردم است به عنوان نیروی مسلح مردمی از امنیت کشور صیانت می‌کنند و این بزرگترین نقطه قوت کشور و ملت عزیزمان است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق ارتش با بیان اینکه خدمت در مناطق مرزی مستلزم سختی‌های خاص خود است، اظهار داشت: روحیه انقلابی و جهادی در نیروهای ارتشی به ویژه در مناطق مرزی موج می‌زند و همواره رزمندگان غیور ارتشی با بهره بردن از رهنمود‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مقابل با تمام تهدیدها ایستادگی می‌کنند و امنیت و آرامش مردم را بر هر موضوعی ترجیح خواهند داد.

امیر سرتیپ زینالی با بیان اینکه پدافند هوایی ارتش هر لحظه در حال آمادگی و افزایش توان رزمی است خاطرنشان کرد: در مقابل هر نوع تهدید احتمالی ایستادگی و در صورت لزوم جواب‌ کوبنده خواهیم داد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار