معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان:

تاسیس نهاد امور تربیتی نشات گرفته از اندیشه ناب امام راحل است

هرمزگان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان در خصوص هشتم اسفند ماه سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی گفت تاسیس نهاد امور تربیتی نشات گرفته از اندیشه ناب امام راحل است.

کد مطلب: ۱۲۶۰۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
تاسیس نهاد امور تربیتی نشات گرفته از اندیشه ناب امام راحل است

احمد مهرانی در این باره تصریح کرد: هشتم اسفندماه سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی است که نشات گرفته از اندیشه ناب فرهنگی و تربیتی امام راحل و به دست توانمند شهیدان رجایی و باهنر بوده و جزء اولین نهادهای انقلابی و فرهنگی است که همگام با سایر نهادهای انقلابی با هدف انتقال مفاهیم و پیام های انقلاب تاسیس شد و رسالت تربیت دینی و فرهنگی نسل دانش آموز را به عهده داشت.

وی در ادامه افزود: نهاد مقدس امور تربیتی یکی از نهادهای مهم بود که در آموزش و پرورش رسالت آن به عهده حوزه پرورشی نهاده شد که مربیان این انتقال مفاهیم را انجام داده و دانش‌آموزان و نسل کودک و نوجوان امروز آشنایی کامل را داشته باشند.

مهرانی بیان داشت: امسال هم بحمدالله به رسم همه ساله آموزش و پرورش استان توانست مراسم ۸ اسفند را در این هفته که در واقع ارج نهادن به اصل تربیت و اندیشه امام راحل و اندیشه شهیدان رجایی و باهنر که بنیانگذاران این نهاد بودند را برگزار کند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان خاطرنشان کرد: این مراسم در سراسر استان برگزار شد و به صورت استانی هم در روز نهم اسفند که هفته تربیت اسلامی است با حضور همکاران از سراسر استان به خاطر شرایط خاص با جمعیت محدودی در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران برگزار شد.

احمد مهرانی در خصوص برگزاری این مراسم گفت: در واقع این مراسم تجلیل از جایگاه تربیت و متولیان تربیت که همان مربیان پرورشی هستند انجام شد و انشالله امیدوارم که ما بتوانیم به عنوان مربی پرورشی و تربیتی آن رسالت تربیتی خود را به درستی انجام داده و آن انتقال درست مفاهیم فرهنگی و دینی ادبی انقلاب مان را به نسل حاضر داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار