مرحله شهرستانی جشنواره فردا در چابهار آغاز به کار کرد

چابهار (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه آزاد چابهار از آغاز مرحله شهرستانی جشنواره فرهنگی و هنری فردا در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مرحله شهرستانی جشنواره فردا در چابهار آغاز به کار کرد

احمد علی سرحدی در مراسم افتتاحیه مرحله شهرستانی جشنواره فردا در چابهار اظهار کرد: جدول زمانبندی مرحله شهرستانی مسابقات فرهنگی و هنری که از تاریخ 11 اسفند لغایت 17 اسفند برنامه‌ریزی شده است، به تمامی مدارس ارسال شده است و انتظار داریم مدیران در زمان مقرر نسبت به ارسال و تحویل آثار به دبیرخانه مرکزی که در دبستان موج ومرجان و نجمه با مدیریت کانون های فرهنگی و تربیتی شهید باهنر و صادقیه، اقدام کنند.
وی افزود: زمان تحویل آثار به دبیرخانه برای مقطع ابتدایی از 11 تا 14 اسفند و برای مقطع متوسطه اول و دوم 15 و 16 اسفند است و مدارسی که به دلیل موجه موفق به تحویل آثار نشدند می‌ توانند 17 اسفند این کار را انجام دهند اما تاکید می‌ شود ارسال آثار در مهلت قانونی انجام شود تا حقی از دانش آموزان ضایع نشود.
محسن جهان‌تیغ دبیر این جشنواره نیز گفت: مبنای تحویل آثار و شرایط اعلامی در کتاب راهکارنامه بصورت دقیق درج شده که نیاز است مدیران مدارس با مطالعه دقیق آن بر انتخاب و ارسال آثار به دبیرخانه نظارت کامل داشته باشند تا بتوانیم جشنواره خوبی برگزار کنیم.
وی افزود: در هر پایه تحصیلی برای هر رشته فقط یک اثر ارسال شود چون در صورت ارسال بیشتر از یک اثر برای هر پایه کل آثار برگشت داده شده و داوری نخواهد شد.
جهان تیغ افزود: زمان و ساعت تحویل آثار 8 صبح تا 14 در دبیرخانه مرکزی واقع در خیابان تعاون مدرسه موج و مرجان چابهار است.
وی خاطرنشان کرد: شناسنامه هر اثر به صورت مجزا و دقیق، به مهر و امضا مدرسه رسیده و به همراه فرم تحویل آثار که به صورت کامل در دو نسخه تکمیل و مهر و امضا شده و به مسئول تحویل گیرنده داده شده و یک نسخه امضاشده تحویل مدرسه خواهد شد.

خبرنگار: عبدالقادر شیخ زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار