مربیان پرورشی همیشه نمونه و الگو برای دانش‌آموزان بوده‌اند

مشهد(پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در مراسم تجلیل از معاونین و مربیان پرورشی مدارس اداره آموزش وپرورش ناحیه ۶ مشهد گفت مربیان پرورشی همیشه نمونه و الگو برای دانش‌آموزان بوده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۶۰۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مربیان پرورشی همیشه نمونه و الگو برای دانش‌آموزان بوده‌اند

در این آیین تجلیل که در فرهنگسرای مصلی نژاد این ناحیه برگزار شد، سید اسماعیل اصغرزاده سرپرست حوزه پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مربیان پرورشی همیشه نمونه و الگویی برای دانش آموزان بودند و در سبک زندگی آنان، بیشترین تاثیر تربیتی و فرهنگی را دارند. شناخت، هدایت، تقویت استعداد و کمک به نقش آفرینی دانش آموزان از مهمترین وظایف معاونین و مربیان پرورشی است.
نورالله جوانشیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد با تشکر از معاونین و مربیان پرورشی عنوان کرد: شناخت، هدایت، تقویت استعداد و کمک به دانش آموزان در نقش آفرینی بر اساس استعداد و ظرفیت علمی و عملی از مهمترین برنامه های حوزه پرورشی در مدارس است.

وی مراقبت از سلامت روح و روان دانش آموزان و کنترل و مدیریت فضای مجازی در جهت مطلوب و بهینه با تولید محتوای آموزشی و فرهنگی در شرایط کنونی را با اهمیت دانست.
مهدی خلیلی، معاون پرورشی و تربیت بدنی در جمع همکاران خود، کسب توفیقات فرهنگی و پرورشی این ناحیه در استان و کشور و ارتقاء آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد به گروه یک استان، کسب رتبه های برتر جشنواره فرهنگی هنری و ...را حاصل تلاش معاونین و مربیان پرورشی خلاق و فعال ناحیه دانست و گفت: همکاران پرورشی همیشه در کارها و شرایط سخت، سربلند و پرافتخار بوده اند. اگر به ابتدای تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی تاکنون نگاهی داشته باشیم این مهم گویا و روشن است. امروز نیروهای پرورشی مجریان و فرماندهان اجرای گام دوم انقلاب در مدارس هستند. بصیرت زمان شناسی، دشمن ستیزی و آگاه سازی نسل جوان به رویدادها و مسایل روز باید مورد اهتمام جدی همکاران پرورشی قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به کارکرد تربیتی برنامه های فرهنگی خصوصا در فضای مجازی ضمن استفاده از ایده ها و خلاقیت های فردی در انجام فعالیت ها، نسبت به اطلاع رسانی و مشاوره به دانش آموزان بیش از گذشته باید تلاش کنیم.
این مراسم با رعایت فاصله و پروتکل های بهداشتی برگزار شده بود، در پایان هدایایی به رسم ادب و یادبود به حاضران تقدیم شد.

خبرنگار: زینب پارسا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار