مدیر کانون فرهنگی و تربیتی شهید مطهری:

کانون فرهنگی و تربیتی، مکانی برای پرورش خلاقیت دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - کانون فرهنگی و تربیتی شهید مطهری در دوران کرونا فعالیت‌های گسترده‌ای به صورت مجازی و حضوری با هدف پرورش استعداد و خلاقیت، ایجاد انگیزه و نشاط در دانش‌آموزان انجام داده است.

کد مطلب: ۱۲۵۹۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
کانون فرهنگی  و تربیتی، مکانی برای پرورش خلاقیت دانش‌آموزان است

بیژن تالش پور؛ مدیر کانون فرهنگی و تربیتی شهید مطهری در رابطه با فعالیت های کانون در دوران کرونایی گفت: کانون فرهنگی و تربیتی شهید مطهری در فضای مجازی در روزهای کرونایی کانال های سرگرمی مختلفی از جمله کانال همشاگردی را دارد که غریب به پانصد هزار نفر از سراسر کشور در آن عضو هستند.

همچنین کانال نویسندگان، مجری‌گری و کانال نخبگان را در فضای مجازی داریم که در حال فعالیت هستند.
در کانال نویسندگان یک کانالی است که بچه های نویسنده و کسانی که دست به قلم هستند در حال فعالیتند و تقریبا ۶ یا ۷ سال است که به صورت حضوری فعالیت می‌کنند، اما امسال به صورت مجازی و گاه حضوری مشغول به فعالیت هستند.

تالش پور افزود: همچنین گروهی به اسم ساز آوا را داریم که برای اولین بار تشکیل شده و هدف آن این است که بزرگترین گروه کنسرت دانش آموزی را تشکیل بدهیم، نفراتی که سازهای سنتی می‌زنند و آواز می‌خوانند در این گروه به صورت جدی شروع به فعالیت می‌کنند.

از دیگر فعالیت های کانون فرهنگی و تربیتی شهید مطهری می‌توان به فعالیت های ورزشی از جمله ورزش فوتبال، پینگ پنگ و فوتبال دستی اشاره کرد که درحال فعالیت هستند.

همچنین فعالیت های کمک درسی، حرکت های نمایشی، تأتر، قصه گویی و قصه نویسی در زمینه های خلاقیت دانش آموزان در کانون را داریم.

تالش پور در پایان گفت: در داخل هر فعالیتی، وجود یک تیم موفق موجب می‌شود که فعالیت های پرورشی، تربیتی و فرهنگی در کانون بهتر انجام شود.

خبرنگار دانش آموز: حمیدرضا رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار