محمدمهدی کاظمی در جمع همکاران دفتر فنی حرفه‌ای و کاردانش:

توجه به منابع انسانی وحفظ کرامت انسانی باعث ارتقای سازمانی می‌شود

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اهمیت توجه به منابع انسانی وحفظ کرامت انسانی در سازمان به ویژه سازمان‌های آموزشی، بازنشستگان را سرمایه‌های اصلی هر سازمان خواند.

کد مطلب: ۱۲۵۹۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
توجه به منابع انسانی وحفظ کرامت انسانی باعث ارتقای سازمانی می‌شود

محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه با حضور در جمع همکاران دفتر آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش در مراسم تکریم و بازنشستگی محمد رضایتی معاون برنامه ریزی آموزشی این دفتر شرکت کرد.

معاون آموزش متوسطه با تاکید بر اهمیت توجه به منابع انسانی وحفظ کرامت انسانی در سازمان به ویژه سازمان های آموزشی، بازنشستگان را سرمایه های اصلی هر سازمان خواند.

وی با اشاره به خدمات رضایتی در اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، پیشتازی ایشان در اجرای برخی از اصول نظام جدید آموزشی از جمله تلفیق شایستگی های غیرفنی را قابل تقدیر دانست.

تلاش به منظور فرهنگ سازی مفاهیم نظام جدید آموزشی، توجه به کارکرد دبیرخانه های راهبری و گروه های آموزشی در ارتقای کیفیت آموزشی بخش دیگری از کارنامه معاون برنامه ریزی آموزشی دفتر آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش بود که از سوی کاظمی بیان شد.

کاظمی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رضایتی خواستار استفاده از تجارب ذیقیمت ایشان از سوی دفتر آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش شد.

مدیرکل و اعضای دفتر آموزش های فنی و حرفه ای با ذکر خاطراتی از زحمات وی در سال های خدمت تقدیر و تشکر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار