مدیر سازمان دانش‌آموزی منطقه ۵:

تشکیلات پیشتازان بستری برای پرورش اجتماعی دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی منطقه5، در جلسه توجیهی-آموزشی مربیان پیشتاز مدارس منطقه۵، نقش تشکلات را در کشف استعدادها و پرورش غیردرسی دانش آموزان حائز اهمیت دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۹۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تشکیلات پیشتازان بستری برای پرورش اجتماعی دانش‌آموزان است

در این جلسه که به صورت وبینار و در گروه سازمان دانش‌آموزی منطقه، در شاد برگزار شد، ابتدا ابراهیم کارگر؛ مدیر سازمان‌دانش آموزی، ضمن تشکر از زحمات خدیجه آزاد، مسئول سابق این واحد؛ به تشریح برنامه های سازمان پرداخت. کارگر گفت:«از آنجا که در برنامه های آموزشی مدارس به پرورش غیر درسی دانش آموزان پرداخته نمی شود، این امر خطیر بر عهده تشکلات دانش آموزی است و تشکیلات پیشتازان بستر مناسبی برای پرورش اجتماعی دانش آموزان و کشف استعدادهای نهفته آنها در زمینه های غیردرسی است.»

سپس خدیجه آزاد، کارشناس مسئول فرهنگی هنری منطقه ضمن تبریک روز امور تربیتی به همکاران، برای همه مربیان و اعضاء پیشتازان آرزو کرد که در اجرای برنامه های جذاب پیشتازان توفیق حاصل کنند.

در ادامه علی فراهانی، مدرس کشوری پیشتازان؛ سند تحول تشکیلات پیشتازان را با اجرای برنامه های شاد و جذاب مورد تحلیل و بررسی قرار داد.

در پایان کارگر، ضمن تشکر از همکاران شرکت کننده، ابراز امیدواری کرد که با استمرار این برنامه ها بصورت حضوری و یا غیرحضوری، سطح دانش و توانمندی مربیان محترم پیشتاز ارتقا یابد‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار