معاون پرورشی و تربیت بدنی کاشمر:

دانش‌آموزان باید شهدا را الگوی خود قرار دهند

کاشمر(پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش در مراسم گلباران مزار شهدا گفت دانش‌آموزان باید با مطالعه اخلاق و رفتار شهدا از آنها الگو بگیرند.

کد مطلب: ۱۲۵۹۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان باید شهدا را الگوی خود قرار دهند

حامد ناصری معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان کاشمر گفت: شهدا بعضی وقت ها آثاری از خودشان به جا می گذارند که ما می دانیم این آثار همیشه باقی می ماند و هیچ وقت از بین نمی رود و همیشه باعث خیر و برکت است مانند شهید شهابیان و خیلی از شهدای بزرگوار دیگر، کارهایی کردند که همیشه ماندگار خواهد ماند مثل تأسیس کانون فرهنگی و تربیتی لقمان که در کشور اولین کانون است.

ناصری در ادامه گفت: کانون ها زمانی که در کاشمر تشکیل شدند افراد زیادی را تربیت کردند و آثار زیادی را از خود به جا گذاشتند که همیشه این آثار باقی خواهد ماند و این آثار همه برای شهدا است و زندگی انسان باید همانند زندگی شهدا باشد بالاخص در تعلیم و تربیت که انسان تا خودش به اخلاق مزین نشود و تا خودش تربیت را فرا نگیرد نمی تواند کار تربیتی انجام دهد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی افزود: بهترین الگوهای تربیتی شهدا هستند که خودشان ابتدا مجسمه تربیت و تقوا شدند و بعد به ملکوت پیوستند و لایق شهادت شدند و وظیفه ما این است که نام این عزیزان را گرامی بداریم و همواره به یاد آنها باشیم.

خبرنگار: معین امیدوار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار