اکرم شهریاری:

هدف اصلی جشنواره نوجوان سالم، آموزش پرهیز از رفتارهای خطرناک است

ملارد (پانا) - کارشناس پیشگیری و مراقبت از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش ملارد، از آغاز کار دبیرخانه جشنواره نوجوان سالم در این شهرستان خبر داد و هدف این جشنواره را ترویج فرهنگ زندگی سالم و آموزش پرهیز از رفتارهای خطرناک دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۸۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی جشنواره نوجوان سالم،  آموزش پرهیز از رفتارهای خطرناک است

اکرم شهریاری در تشریح این خبر گفت: جشنواره نوجوان سالم با هدف ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر هر ساله در کلیه مدارس کشور و در تمام دوره‌های تحصیلی برگزار می‌شود؛ دبیرخانه این جشنواره از ۳۰ بهمن ماه تا ۵ اسفند شروع به کار کرده است.

کارشناس مراقبت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ملارد، افزود: در این جشنواره که در سه بخش خلاقیت‌های دانش‌آموزی، ابتکارات مدرسه‌ای و ابتکارات جامعه محور برگزار می‌شود؛ دانش‌آموزان، والدین و همکاران فرهنگی می‌توانند آثار خود را در جشنواره ارائه کنند.

شهریاری تصریح کرد: در بخش خلاقیت‌های دانش‌آموزی رشته‌هایی همچون نقاشی، عکاسی، فیلم کوتاه، مقاله‌نویسی، روزنامه دیواری و ایده‌پردازی در نظر گرفته شده و در بخش ابتکارات جامعه‌محور نیز گروه‌های همیار دانش‌آموزی می‌توانند آثار و دستاوردهای خود را در زمینه ایده‌پردازی، طراحی و تدوین راهکارها، تدوین نیمرخ محلی حمایت جوی و طراحی و اجرای پروژه‌های کوچک ارائه کنند.

وی بیان کرد: اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم در اردیبهشت ماه سال بعد، بعد از داوری آثار و انتخاب آثار برتر با حضور برگزیدگان اجرا خواهد شد و تاکنون تعداد ۲۴۳ اثر در بخش دانش آموزی و ۱۱۲ اثر در بخش فرهنگیان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار