نماینده مردم تبریز،اسکو و آذرشهر در اجلاس سراسری نماز:

نماز اولین شاخص نظام اسلامی است

اعتبار ویژه آموزش و پرورش در تبصره ۱۴ بودجه اختصاص یافت

تبریز (پانا) - نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر نماز را اولین شاخصه نظام اسلامی دانست و از اختصاص اعتبار قابل توجه فعالیت های آموزشی و پرورشی در تبصره 14 بودجه سال 1401 خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۸۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
نماز اولین شاخص نظام اسلامی است
سید محمدرضا میرتاج الدینی در آیین اختتامیه اجلاس سراسری نماز با اشاره به برگزاری با شکوه همه ساله این رویداد بزرگ و مهم در راستای ترویج فرهنگ نماز، نماز را اولین شاخص نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: در توضیح چهار شاخصه نظام اسلامی، نماز نشانه معنویت و عبادت، زکات نشانه عدالت اقتصادی است که باید فقر ریشه کن شود و امر به معروف و نهی از منکر هم یک نظارت عمومی در جامعه است و اگر این چهار شاخص در جامعه ای زنده برپا باشد آن جامعه اسلامی است و در صورتی که برپایی این چهار شاخص در جامعه ای به درجه عالی برسد آن جامعه مهدوی خواهد بود.
وی افزود: آموزش و پرورش دو رکن مهم آموزش و پرورش را در خود جای داده است که برای آموزش و پرورش، برنامه های زیادی در این وزارت برنامه ریزی شده است و تقویت حوزه پرورشی نیازمند اختصاص سرانه ویژه برای فعالیت های این حوزه به مدارس است.
سید محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به اهمیت برنامه های پرورشی در زمینه فعالیت های روحی در کنار فعالیت های بدنی دانش آموزان و اعلام آمادگی با وزرات آموزش و پرورش در زمینه تقویت این حوزه برای حضور مشاورین و روحانیون جهت پاسخگویی به شبهات دانش آموزان گفت: در بودجه سال 1401 در تبصره 14 اعتبار قابل توجهی برای آموزش و پرورش در نظر گرفته ایم که در بخش های هوشمندسازی مدارس، تغذیه دانش آموزان مناطق محروم و موارد دیگر استفاده خواهد شد.
نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: 25هزار میلیارد تومان از بودجه دولت و 15هزار میلیارد تومان نیز از کمیسیون تلفیق در جهت اجرای رتبه بندی معلمان در نظر گرفته شده است که بعد از مراحل قانونی آماده اجرا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار