معاون شهردار تهران تاکید کرد؛

پیگیری معیشت آتش‌نشانان؛ در سه حوزه اقدام شده است

تهران (پانا) - معاون شهردار تهران اقدامات انجام شده برای رفاه بیشتر آتش‌نشانان را تشریح کرد و گفت معیشت، مسکن و سختی کار از مواردی بود که از همان روزهای نخست دنبال شده است.

کد مطلب: ۱۲۵۸۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری معیشت آتش‌نشانان؛ در سه حوزه اقدام شده است

جلال بهرامی در حاشیه تجمع تعداد اندکی از آتش‌نشانان در مقابل ساختمان شورای شهر تهران، با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نگاه شهرداری تهران به آتش‌نشانان به عنوان افراد ایثارگر است، گفت: این افراد جایگاه ویژه‌ای در بین مردم و مسئولان و به ویژه مسئولان شهری دارند.

وی با اشاره به مطالبات آتش‌نشانان گفت: از همان ابتدا که وارد مدیریت شهری شدیم و از همان روزهای اول که به عنوان هیات مدیره آتش‌نشانی انتخاب شدم این مطالبات را پیگیری کردیم و حتی در ادامه نیز جلساتی را با تعدادی از نمایندگان آتش‌نشانان برگزار کردیم و در آن جلسات مطالبات به حق آتش‌نشانان عنوان شد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به دسته‌بندی موضوعات و مطالبات بازنشستگان در 3 دسته، گفت: معیشت، مسکن و سختی کار از مواردی بود که آنها را دسته بندی کردیم و البته در موضوعات مطرح شده کارهای اجرایی را انجام دادیم.

بهرامی در ارتباط با مطالبه آتش‌نشانان در حوزه معیشت، گفت: در طی دو ماه گذشته اقداماتی در این بخش در ارتباط با حق ایاب و ذهاب و غذا انجام دادیم و علاوه براینکه اضافه کاری آنها نیز اعمال شد و در این بخش برای برخی از افراد یک میلیون و 200 هزار و برای مابقی نیز تا 600 هزار تومان نقدی به حساب آنها واریز شد.

وی گفت: در ارتباط با بحث مسکن نیز که مطالبه بازنشستگان بوده ما در بودجه 1401 اعتبار خوبی را دیده‌ایم به طوری که از 250 میلیارد تومان بودجه آتش‌نشانی؛ 50 میلیارد تومان در حوزه مسکن و معیشت لحاظ شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: همچنین در طی هفته‌های گذشته بازدیدهایی را از برخی زمین‌ها برای احداث مسکن آتش‌نشانان انجام داده‌ایم تا بتوانیم در این بخش نیز اقداماتی انجام دهیم علاوه براینکه ما به دنبال افزایش سقف وام‌ها از 30 میلیون به 300 میلیون تومان با توجه به پرداختی به آتش‌نشانان هستیم.

بهرامی همچنین در بحث سختی کار آتش‌نشانان نیز گفت: در این بخش نیز اقداماتی را آغاز کرده‌ایم و ادامه خواهیم داد که این فرایند ادامه دارد و انشاالله نتایج آن به‌زودی اعلام خواهدشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار