فرماندار ملارد:

در صورت رفع محدودیت‌های کرونایی، آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای تعطیلات نوروز ضروری است

ملارد (پانا)- فرماندار ملارد در نشست هماهنگی مربوط به تعطیلات نوروزی بر ضرورت آمادگی نهادهای مختلف برای استقبال از مسافران نوروزی در صورت رفع محدودیت‌های کرونایی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
در صورت رفع محدودیت‌های کرونایی، آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای تعطیلات نوروز ضروری است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، به منظور ساماندهی، برنامه‌ریزی و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سفرهای احتمالی در ایام نوروز، سرپرست فرمانداری ملارد گفت: دستگاه‌های اجرایی آمادگی لازم را برای استقبال از مسافران نوروزی داشته باشند.

جابر کریمی ادامه داد: دستگاه‌های مرتبط با خدمات سفر باید سناریوهای مختلفی را برای شرایط موجود داشته و در صورت رفع محدودیت‌ها بتوانند سفرهای نوروزی را مدیریت کنند.

وی افزود: با توجه واکسیناسیون عمومی و احتمال بهبود شرایط تا عید نوروز و رفع ممنوعیت‌های کرونایی، پیش‌بینی می‌شود در نوروز ۱۴۰۱ شاهد تقاضای سفر از سوی مردم باشیم که باید با اهتمام جدی و هم‌افزایی کمیته‌ها و دستگاه‌های ذیربط، آمادگی لازم برای پذیرش میهمانان و مسافران نوروزی در شهرستان وجود داشته باشد.

کریمی در ادامه با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان ملارد که در مسیر چندین استان کشور قرار دارد، ادامه داد: همه دستگاه‌های مرتبط با خدمات سفر تا قبل از پایان سال با برنامه‌ریزی مناسب و اتخاذ تدابیر لازم، نقاط ضعف و قوت را برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی را شناسایی و کاستی ها را رفع کنند.

وی تشکیل کمیته‌های خدمات سفر شهرستان را خواستار شد و تصریح کرد: پاک‌سازی و تنظیف میادین، بوستان‌ها و معابر شهری و روستایی، نظارت بر فعالیت حمل نقل درون شهری و برون شهری، نصب علائم و بنرهای راهنمایی در سطح شهرستان، تجهیز اسکان‌های نوروزی و نمازخانه‌ها، آسفالت و لکه‌گیری راه‌ها از مواردی است که از هم اکنون دستگاه‌ها به ویژه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بر آماده‌سازی موارد ذکر شده، اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار