مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد:

توزیع 1226 بسته آموزش خودآموز و بهداشتی ویژه خانواده‌های اتباع

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از توزیع یک هزار و ۲۲۶ بسته آموزش خودآموز و بهداشتی ویژه خانواده‌های اتباع با همکاری سازمان اداره اتباع امور خارجی و بخش کمک‌های بشر دوستانه جمعیت حمایت از بهبودیافتگان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 1226 بسته آموزش خودآموز و بهداشتی ویژه خانواده‌های اتباع

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سیدمجتبی هاشمی با اعلام این خبر گفت: آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با همکاری سازمان اداره اتباع امور خارجی و بخش کمک‌های بشر دوستانه اتحادیه اروپایی اینترنشنال جمعیت حمایت از بهبود یافتگان یک هزار و ۲۲۶ بسته آموزشی خودآموز و بسته‌های بهداشتی ویژه پیشگیری از بیماری کرونا را در مدارس با تراکم بالای اتباع خارجی توزیع کردند.

وی افزود: آموزش دست ورزی، ارتقا مهارت‌های کودکان، سوادآموزی و بالابردن سواد ریاضی برای دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس مناطق محروم با تعداد اتباع بالا از جمله اهداف این کمک‌ها بوده است.

هاشمی همچنین گفت: توزیع بسته‌های لوازم بهداشتی و ایمنی در برابر کرونا در شرایط کنونی برای دانش‌آموزان ۶۰ مدرسه در مناطق محروم شهرستان‌های استان تهران با جمعیت بالای اتباع نیز توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار