نماینده مردم خاش در گفت‌وگو با پانا:

وعده‌های دولت سیزدهم در حوزه داخلی و خارجی در حال تحقق است

در حوزه فروش نفت گشایش مالی خوبی به وجود آمده است/ همکاری مناسبی بین دولت و مجلس وجود دارد

تهران (پانا) - نماینده مردم خاش، میرجاوه و بخش‌های نصرت‌آباد و کورین سیستان و بلوچستان در مجلس گفت هم در حو‌زه داخلی و هم در حوزه خارجی وعده‌های دولت، وعده‌های خوبی بوده و در حال محقق شدن است.

کد مطلب: ۱۲۵۷۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
وعده‌های دولت سیزدهم در حوزه داخلی و خارجی در حال تحقق است

اسماعیل حسین‌زهی در گفت‌و‌گو با پانا در خصوص عملکرد دولت سیزدهم و دستاوردهای سفرهای خارجی رئیس‌جمهوری، اظهار کرد: «شعار دولت سیزدهم در راستای سیاست همجواری و احترام متقابل به همسایه‌ها بود، روسیه نیز یکی از کشور‌های همسایه‌‌ بود و سفر رئیس‌جمهوری به این کشور، سفر پرباری بود و دستاوردهای فراوانی داشت. این هفته نیز در راستای همکاری و تعامل با کشورهای حاشیه خلیج فارس، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به قطر سفر خواهد کرد.»

وی افزود: «سفرهایی که تاکنون انجام شده سفرهای خوبی بوده است و تعاملات خوبی را با کشورهای همسایه ایجاد کرده است؛ در بحث فروش نفت گشایش مالی خوبی به وجود آمده است.»

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: «در حوزه داخلی نیز تعامل بسیار خوبی بین سه قوه ایجاد شده است. خوشبختانه همکاری مناسبی بین دولت و مجلس وجود دارد و لوایح ارسال شده از سوی دولت توسط مجلس بررسی و مصوب می‌شود.»

نماینده مردم خاش، میرجاوه و بخش‌های نصرت‌آباد و کورین سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: «به نظر من هم در حو‌زه داخلی و هم در حوزه خارجی وعده‌های دولت، وعده‌های خوبی بوده و در حال محقق شدن است.»

اسماعیل حسین‌زهی ضمن اشاره به فرمان رئیس‌جمهوری برای آزادسازی سواحل و بازگرداندن آن به مردم، گفت: «در بعضی از استان‌های ساحلی به خصوص شمال کشور شاهد بودیم که برخی از دستگاه‌های دولتی سواحل را تصرف کرده بودند که خوشبختانه امروز عزمی برای ساماندهی این سواحل ایحاد شده است. از رئیس قوه قضاییه تشکر می‌کنم که در این زمینه پیش قدم شدند؛ تاکنون کارهای خوبی در جهت آزادسازی سواحل انجام شده است. امیدواریم مردم بتوانند از این نعمت خدادادی به صورت رایگان استفاده کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار