راز آتش‌سوزی مغازه کالای پزشکی در شهرری فاش شد

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل آتش‌سوزی عمدی مغازه کالای پزشکی که منجر به مرگ کارگر مغازه شده بود با پیگیری‌های پلیس ری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
راز آتش‌سوزی مغازه کالای پزشکی در شهرری فاش شد
به گزارش پلیس ری، سرهنگ جلیلیان در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع حریق در یک مغازه کالای پزشکی واقع در خیابان پیلغوش شهرری که منجر به مرگ کارگر ۲۰ ساله مغازه که از اتباع کشور همسایه بود و همچنین از بین رفتن کامل مغازه و لوازم داخل آن شده بود ، با توجه به گزارش آتش نشانی و عمدی بودن حریق ، شناسایی و دستگیری عامل اصلی در دستور کار کلانتری ۱۳۱ شهرری قرار گرفت.
وی افزود: عوامل تیم عملیاتی کلانتری ۱۳۱ شهرری با رصدهای میدانی، تحقیقات شبانه روزی و استفاده از تجهیزات خاص پلیسی موفق به شناسایی هویت عامل اصلی آتش سوزی مغازه شدند.
سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه هماهنگی های قضائی در این خصوص انجام پذیرفت بیان کرد: تیم عملیاتی کلانتری شهرری طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در محدوده کیانشهر دستگیر و جهت بررسی بیشتر به کلانتری ۱۳۱ شهرری منتقل نمودند.
این مقام انتظامی با اعلام اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به آتش زدن مغازه اقرار نمود ابراز داشت : متهم انگیزه خود را از انجام این کار اختلافات مالی با مالک مغازه بیان کرد و گفت که هیچ اطلاعی از این که کارگری داخل مغازه حضور دارد را نداشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان گفت: پس از اخذشکایت شاکی ، پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضائی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار