معاون سواد آموزی آذربایجان غربی:

تحقق فعالیت‌های سواد آموزی در قالب مدرسه محوری نیازمند عزم جدی است

ارومیه(پانا) - معاون سواد آموزی و سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل اموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت فعالیت‌های سوادآموزی در قالب مدرسه محوری نیازمند عزم جدی است تا به مرحله عملیاتی برسد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تحقق فعالیت‌های سواد آموزی در قالب مدرسه محوری نیازمند عزم جدی است

حسن رحمانی روز چهارشنبه در اجلاس مدیران آموزش و پرورش مناطق 24 گانه اموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: پالایش اسمی بیسوادان یکی از اقدامات مهمی است که در بحث اولیا بیسواد در استان مطرح است و 33 هزار نفر اسم اخذ شده که بیسواد هستند.

وی ادامه داد: اگر مدیران مدرسه اهتمام جدی به شناسایی اولیا بیسواد و جذب انان داشته باشند پالایش مدرسه محور ارتقا می یابد.

رحمانی بیان کرد: مراکز یادگیری محلی و تقویت این مراکز موجب می شود تا شاخصهای اختصاصی و عمومی در بخش سواد اموزی ارتقا یابد.

معاون سواد آموزی و سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل اموزش و پرورش اذربایجان غربی گفت: با توجه به اهمیت 2 بخش معاونت پرورشی و سواد اموزی استان لازم است تا از افراد متخصص و شایسته در این پست ها استفاده شود.

وی اظهار داشت: با توجه به برگزاری جشنواره ها و همایشهای مختلف در بخش پرورشی لازم است تا با اهتمام بیشتر نسبت به برگزاری کیفی تر این برنامه ها اقدام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار